Byl moc roztomilý. „Jdi se převlíknou do koupelny~." Jsem zvědav jestli si všimne svých věcí, jak se zvedl tak jsem ho plácl po zadku.
Jen jsem přikývl a byl na odchodu, ale on mě plácl po zadku. Stále rudej jsem se vydal směr koupelna a zůstal stát ve dveřích s otevřenou pusou. Nechápal jsem jak se to tam sakra dostalo.
Vyprskl jsem smíchy, jak tam stál a divil se. Díky tomu jsem spadl z postele a smál se dál.
Po chvíli jsem na něj začal koukat zamračeně. Pak jsem se vydal už radši převlíkat.
To fakt stálo za to. Utíral jsem si slzičky od smíchu. Ale i tak jsem se nemohl přestat smát.
Pořád se smál, ale já to už neřešil. V klidu jsem se převlíkl a vylezl ven. On se furt smál a mě to už štvalo. ,, Tak jdeme nebo se tu furt budeš smát jako pošuk? " Řekl jsem trochu podrážděně.
Už jsem se uklidnil a postavil se. „Ano jdeme, auto už čeká." U dveří jsem se poklonil. „Dámy první." A usmál se.
Jen jsem protočil očima a radši šel dál. Sedl jsem do auta a po chvíli se přidal i ten pablb. Po chvíli jsme už vyrazili a já tupě zíral z okna.
Řídil Kiba, stačili jsme na to jen my tři. Ale neviděl na nás, protože to bylo oddělené od nás černým okínkem, které můžu stáhnout. Jenže cesta bude trvat pět hodin. Tak jsem se k němu přisunul. Začal jsem mu rukou jezdit po stehně a oždibovat krček.
Nějakou dobu jsem jen zíral z okna a přemýšlel, co asi dělaj rodiče a jestli jim vůbec chybím. Z přemýšlení mě zase dostal on, když mi rukou jezdil po stehně a oždiboval mi krk. Okamžitě jsem zrudl a přitulil se k němu. Vůbec jsem nechápal proč se tak chovám, když jsem vždycky a všude byl grázl. Proč u něj ne? Znovu jsem začal přemýšlet.
Naklonil jsem se k jeho oušku: „Co kdybychom se nějak zabavili~." Kousl jsem mu do něj a čekal na reakci.
Okamžitě jsem zrudl ještě víc. To už jsem se otočil k němu a začal ho objímat. Po chvíli jsem mu hlavu zabalil do hrudi a spokojeně oddechoval.
Jen se ke mě přitulil. Jenže já jsem měl problém, který nerad řeším sám.... „Princezno? Prosím než usneš.... Pomohl by si mi s problémem?" Ani rajče na mě v tu chvíli nemělo. Myslím, že jsem byl tak nervózní až jsem se asi lehce klepal.
,, Neměl jsem v plánu spát. " Uchechtl jsem se a začal mu nenápadně rozepínat kalhoty. Po chvíli jsem ho políbil a kalhoty úspěšně rozepl. On si toho ani nevšiml.
A já myslela, že chce jít spát. Rukama jsem mu vjel okamžitě pod tričko a začal mu mnout bradavky. Když mi rukou vjel pod boxerky, tak jsem naše rty spojil.
Hned mi začal zpracovávat bradavky a já potichu zavzdychal. Nezůstal jsem pozadu a rukou mu vjel pod boxerky a on během chvilky spojil naše rty. Do polibku jsem se zapojil a hned si začal pohrávat s jeho výbavou v boxerkách. Bylo roztomilý vidět, že i on je rudej a dokonce víc než já. Po několika minutách jsem mu sundal kalhoty a klekl si k němu. On nejdřív nechápal, ale pak mu to došlo. Jen jsem se pousmál a vzal si jeho problém do pusy. Hned jsem začal hlavou pohybovat nahoru a dolu, během chvilky jsem začal sám i postupně zrychlovat.
Když začal zrychlovat, tak jsem byl v nebi. Ani ne zachvilku jsem se udělal do jeho šikovné pusinky. Pak jsem si ho zase vytáhl na klín a sundal mu kalhoty. Jeho kamarád byl už v pozoru. „Ty taky potřebuješ pomoci~." Zavrním a kousnu mu do ouška. Několikrát mu po něm přejedu a pak mu dám dva prsty do zadku.
ČTEŠ
Grázl a král podsvětí
AkcjaSyn gangstrů a kluk ulice. Jak to dopadne? OMLOUVAM SE ZASE NIC HOMOFOBOVÉ😂