Mikor Percyék kiszálltak az Argo III-ból, már a Jupiter Táborban, Reyna már várta őket.
- Hol a Tartaroszban voltatok?! - füstölgött. - És kik ezek?!
- Őket hívtuk ide Annabeth-szel, de mielőtt ideértek volna, Void megtámadta őket - magyarázta Percy olyan nyugodtan, amennyire csak lehetett.
- Harcoltál Voiddal?! - dühödött be Annabeth is, aki Reyna mellett állt.
- Igen - sóhajtott Percy.
- Istenek, Percy! - kezdte Leo is. - Ugye az Argo-nak semmi baja nem esett?
- Igen, köszi, jól vagyunk - morogta Dan.
- És kik ezek, hogy annyira fontosak, hogy elmész értük? - próbált lenyugodni Reyna.
- Ő itt Karter és Sadie Kane - mutatta be őket Percy. - Egyiptomi mágusok. És a barátaink.
- Örülök neki...
- Te most szórakozol velem?! - ordibált le Leo az Argóról. - Két mágusért kellett szétrobbantanotok a sötétségágyút?!
- Inkább az ágyú, mint ők - vont vállat Percy.
Leo lemászott az Argóról, és Percyékhez ment.
- Jólvan, akkor mostantól te és te - bökött Percyre és Danre Leo - nem vezetheted az Argo-t.
- Azt nem mondtuk, hogy mi vezettük - tette fel a kezét megadólag Dan.
- De amúgy mi vezettük - tette hozzá Percy.
- Te agyhalott! Most kellett volna kamuzni, nem akkor amikor egyedül akarod elkötni az Argo-t!
- Hogy mi?
- Semmi - vágta rá Dan.
- Gyertek velem, legyetek szívesek - intett Percynek és Dannek Reyna, majd hozzá tette: - A két újonc is!
ΠΠΠ
Reyna a praetori irodába vezette őket, ahol két kutyája, Aurum és Argentum várta hűségesen. Reyna leült a két fémkutya között levő székre, s Percyék is helyet foglaltak.
- Ti ketten - szólt Percyhez és Danhez Reyna -, tudjátok a menetet. Nektek pedig csak szólok, Sadie és Karter Kane, hogy a kutyáim elég érzékenyek a hazugságra.
- Azaz szétcincálnak - súgta meg Percy Karternek, aki csak kuncogott. - Nem vicc, tényleg szétszaggatnak.
- Szóval, kik vagytok ti valójában? - kérdezte Reyna.
- Én Karter Kane vagyok, ő a nővérem, Sadie, és egyiptomi mágusok vagyunk - mondta Karter. - Anyánk az Élet-házának a szelleme, apánk pedig bostoni volt, de megölték.
- Mióta ismeritek Jacksont?
- Elég hosszú ideje - válaszolta Sadie. - Az öcsém Sobek fia miatt ismerte meg Percyt, én pedig Annabeth-szel találkoztam először. Aztán pedig együttesen is találkoztunk.
- Értem. - Reyna hallgatott egy ideig, aztán Percyékre nézett. - Percy. Te egy praetor vagy, az istenek szerelmére! Hogy a halálba jutott ilyen önfejű dolog az eszedbe?! Na és te, Daniel?! Te is lehettél volna okosabb!
- Ismersz bennünket, Reyna, már nemtom hány éve - mondta Percy. - Nehogy azt mondd, hogy sosem csináltam ilyet!
- Ilyet még tényleg nem csináltál! Tudod, hogy milyen erős Void, tudod, hogy nem tudtuk legyőzni egyszer sem, és tudod, hogy könnyűszerrel megölne, ha akarna!
- Na azért győztük már le párszor - motyogta Percy. - De figyelj rám, Reyna! Ha most nem mentünk volna, akkor ők már rég halottak lennének!
Reyna sóhajtott egyet.
- Nem tudom, hogy tényleg jól cselekedtem, amikor kineveztelek praetornak...
- De azt tudod, hogy nem én akatam az lenni - válaszolta vissza Percy kissé sértődötten, majd felállt, és Dannel és a Kane-kkel együtt kiment a praetori szobából.
DU LIEST GERADE
Utóhatás 5.: Apokalipszis | A Sötétség Bosszúja sequel
FanfictionPercyék egyre közelebb vannak a végső csatához. Júliusban (három hónappal a Trimágus Tusa után), Annabeth egyre közelebb van ahhoz, hogy megszülje első gyerekét, akit Percy bármi áron megdene. Percy mindeközben elsajátította a Fény Kardjának a hata...