Kheiron egy sötét helyen tért magához. Ezen a helyen alig lehetett látni valamit, mégis, mintha látott volna. Nem tudta volna megmagyarázni, hogy miért, meg hogy, de így volt.
Mikor lenézett a talajra, a kötözött magán kívül, egy nagyon furcsa dogot vett észre: nem volt talaj. Vagyis volt, de... mégsem.
- Áh, szóval felébredtél - szólalt meg Void pár méterre Kheirontól. A kentaur nem szólalt meg, ezért Void folytatta: - Tudod, hogy hol vagy?
- Hadd találjam ki: a Sötét Világban?
- És tudod, hogy miért vagy itt? - lépett közelebb Void. Kheiron ismét nem válaszolt. - Azért, mert kell az esszenciád, öreg barátom.
- Minek kell neked az esszenciám?!
- Három isten ichorjára szükségem van, hogy végrehajthassam a tervem, amiben nagyban benne van Gaia halála is - magyarázta Void.
- De én nem vagyok isten, velem semmire sem fogsz menni.
- Kronosz fia vagy, nem? És ugyanúgy ichor folyik az ereidben. Ez nekem bőven elég.
Void intett egyet, s egy, Kheironnak nagyon ismerős szőke hajú, magas srác jelent meg.
- Jászon... - botlott meg a hangja.
- Üdvözöllek, Kheiron - csengett Jászon hangja gonoszul.
- Mit... Mit tett veled ez a szörnyeteg? - hajtotta le a fejét Kheiron.
- Megmentett. Void, miután megölt, feltámasztott, és felnyitotta a szemem - mondta Jászon. - Elmondta, hogy nem kellett volna azon a napon meghalnom. Ahogy azt is megmondta, hogy Jackson hogy lépett le, miután egyedül maradt Void ellen. Na és azt sem hagyta ki, hogy Piper meghalt. És Chase ölte meg. Pont az a két ember, akiket a legjobban szerettem Piperen kívül. Pont ők, akikről sosem gondoltam volna, hogy ilyenre képesek!
- Jászon, figyelj rám! - kérlelte Kheiron. - Annabeth semmit nem tett Piper ellen. Piper választotta azt, hogy meghal, és inkább megmenti Annabeth-t. És Percy sem hagyott ott téged! Téged és Merilyn-t is visszavitte innen, de téged már nem lehetett megmenteni...
- ELÁRULTAK MIND A KETTEN! ÉS EZÉRT MINDKETTEN MEGLAKOLNAK! - üvöltötte Jászon, s egy sztűgiai vas láncot tett Kheiron mindkét karjára, s azt a talajba vezette. Ekkor a vasból Kheironnak ismeretlen energia tört elő, és elkezdte kiszívni az erőt a kentaurból. Jászon mégegyszer odahajolt Kheironhoz, és azt súgta neki: - Ne aggódj, Kheiron! Jacksonnak és Chase-nek is lassú és fájdalmas halála lesz. Ahogy neked és a másik két istennek is.
ESTÁS LEYENDO
Utóhatás 5.: Apokalipszis | A Sötétség Bosszúja sequel
FanficPercyék egyre közelebb vannak a végső csatához. Júliusban (három hónappal a Trimágus Tusa után), Annabeth egyre közelebb van ahhoz, hogy megszülje első gyerekét, akit Percy bármi áron megdene. Percy mindeközben elsajátította a Fény Kardjának a hata...