3. Tények

79 3 0
                                    

A Félvér Táborban hatalmas felháborodást keltett Void manhattani incidense. Mindenki azt kérdezgette Percyéktől, hogy hol van, mit csinál, mi lesz a következő lépése és mikor ölik már meg. Mintha bárki tudná a választ.

Kb egy órán keresztül ment ez, Percynek és Leonak egy perc nyugtuk sem volt. Aztán még annyi sem, mert öt isten megjelent Percy előtt: Hórusz, Poszeidon, Jörd, Thor és Vulcanos.

- Tényleg? - hitetlenkedett Percy. - Egy keveset sem pihenhetek?! Komolyan?!

- Sajnálom, fiam - mondta Poszeidon. - De tudnod kell valamit.

- Mit? - sóhajtotta Percy.

- Void a Sötét Világban tartózkodik - mondta Poszeidon. - Létrehozott egy átjárót a két világ közt, amit a seregének negyede őriz. Ő idézte elő a törésvonalat, amin több város és városrész is eltűnt a világon.

- Ezt sejtettük - mondta Percy. - De mivel idézte ezt elő?

- A birodalmát akarja visszahozni - válaszolta Hórusz. - És ehhez előbb el kell pusztítani a Földet, illetve a Fény hordozóját.

- Ez az utóbbi új - mondta Leo. - Mi is ez?

- Statera utolsó ajándéka, amit Percynek adott - magyarázta Hórusz.

- Szóval belülről fogja megölni a világot? - kérdezte Percy visszakanyarodva.

- Ezt nehéz lenne elmagyarázni, Percy - mondta Jörd. - A lényeg az, hogy meg kell ölnöd Voidot.

- De hogy tegyem? Most már Statera is halott, aki amúgy NEM HALHATNA MEG!!! ÉRTITEK, HOGY MI A PROBLÉMÁM?! - ordította Percy. - VOID MEG-ÖL-TE STA-TE-RÁT!!!

- Nyugodj meg, Percy, majd kitalálunk valamit - fogta meg barátja vállát Leo.

- DE NEM NYUGODOK MEG, MERT EGY HALHATATLAN ÉS MINDENHATÓ ŐRÜLT SZELLEMMEL KELL HARCOLNOM, EMBER! - ordibált tovább Percy.

- Teljesen igazad van, de eddig nagyon jól harcoltál Void ellen, Percy - mondta Leo. - Egyszer le is győztük.

- Igen, de akkor Jászon még élt, neked meg meg volt az erőd - sóhajtotta Percy, majd leült a földre.

- De elfelejted, hogy neked is van erőd, Percy - mondta Poszeidon. - Használd ki, hogy Void még sem a vizet sem pedig a fényt nem birtokolja. Ne csak az erejére figyelj, hanem gyengeségére is.

Ekkor Jörd a fejéhez kapott, és féltérdre ereszkedett. Az isten arcára kiült a fájdalom.

- Void újabb támadást indított - magyarázta Thor. - Mennünk kell!

- Várjatok! - próbálta megállítani őket Percy, de az öt isten egy szempillantás alatt eltűnt.

Utóhatás 5.: Apokalipszis | A Sötétség Bosszúja sequelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora