Augusztus tizennyolcadika Percy születésnapja volt. Reggel Annabeth boldogan, s egy kék tortával keltette fel a fiút. Ezt a reggelt csak az tetézte még, hogy a ház előtt egy repülő robogása hallatszott. Mikor Percy kinézett az ablakon, meglátta az Argo III-at. Aztán egy erős vízsugár vágta falhoz Percyt. Ezt a fiú egy középsőujjal köszönte meg.
ΠΠΠ
Dél felé már az egész - azaz még élő - társaság Percyék házában bandázott. Az elmúlt évekről és elesett barátokról nosztalgiáztak, síratták meg őket, mondtak róluk mindenféle jó dolgot.
Aztán Annabethnek erős fájdalmai lettek, és ezért mindenki nagyon sietősen rohant az Argo-hoz, hogy elvigyék Annabeth-t a gyengélkedőre.
Mikor Will és Nico megérkezett a gyengélkedőbe, Will rögtön megállapította, hogy Annabeth aznap fogja megszülni gyerekét. Ennek Percy nagyon örült, viszont Annabeth félt.
- Ne aggódj, ott leszek melletted - ígérte Percy, s megfogta Annabeth kezét. Ettől a lány már kezdett megnyugodni.
De ekkor egy hatalmas földrengés rázta meg a talajt. Senki sem tudta, hogy mi volt az. Csak Percy sejtette.
- Nem tudott volna egy kicsit várni?! - hitetlenkedett Percy. - Vagy legalább a saját világában megpusztulni?
- Percy! - rohant be Poszeidon a fiúhoz. - Elkezdődött!
- Mégis mi? - kérdezte Leo.
- A végső csata - válaszolta Percy. - Most fog eldőlni, hogy melyik világ marad életben.
- Pontosan.
- Rátok bízhatom Annabeth-t? - kérdezte Willt és Nicot Percy. - Vigyáztok rá?
- Persze! - vágták rá mindketten.
- Rendben - mondta Percy, majd megcsókolta Annabeth-t, s bíztatólag hozzátette: - Visszajövök. - bár nem volt annyira magabiztos.
ΠΠΠ
Egy óra múlva Percy már kint állt a legnagyobb és legüresebb területen a Jupiter Táborban. Vele ott volt Leo, Kalüpszó, Frank, Dan, Drew, Hazel, Karter, Sadie, Harry, Ron, Ginny, Hermione, Fekete Péter, Arion, az összes ősprincípum - Erószt kivéve -, az Olimposziak és a négy nemzet istenei is. De aztán még volt ott pár római katona is, illetve az egész Félvér Tábor megmaradt serege, plusz még a Vadászok.
Kelet felől egy hatalmas, az összes eddigi seregnél hatalmasabb angyalsereg közeledett, nyugat felől egy félvérsereg, dél felől pedig egy hatalmas szörny-, isten- és titánsereg. És közben a föld még mindig remegett.
- Készüljetek! - kiáltotta Percy, s mikor a három sereg közelebb ért, a Vadászoknak szólt, hogy kezdjék el íjazni az ellenséget. Közben a Kane-k és Harryék igyekeztek harci varázslatokat bocsátani az ellenségre, az istenek pedig minél jobban elsöpörni őket. Aztán mikor az ellenség közelebb ért, Percy, Poszeidon és Thor lépett akcióba. Míg Percy és Poszeidon együttesen egy hatalmas örvényt képzett, aminek a fele fényből volt, addig Thor villámcsapásokkal szórta meg a félvérsereget.
- Inferno! - üvöltötte Harry és Ron, s a tűzcsóva a szörnyek felé áramlott, majd ott is csapódott be. Ettől egy csomó szörny vált porrá. De sajnos nem elég.
YOU ARE READING
Utóhatás 5.: Apokalipszis | A Sötétség Bosszúja sequel
FanfictionPercyék egyre közelebb vannak a végső csatához. Júliusban (három hónappal a Trimágus Tusa után), Annabeth egyre közelebb van ahhoz, hogy megszülje első gyerekét, akit Percy bármi áron megdene. Percy mindeközben elsajátította a Fény Kardjának a hata...