Bölüm-4

457 46 34
                                    

Woojin Chan'ı hastaneye götürmüştü. Chan'ın koluna bir serum takılmış, vücudundaki morluklara krem sürülmüştü.

Uyandığında yanında Woojin vardı. Cesaret vermek istercesine elini tutuyordu.

Chan'ın uyandığını görünce hafif bir şekilde gülümsedi.

Wj: Daha iyi misin?

Chan Woojin'in elini tutup sıktı.

Ch: Kendimden iğreniyorum.

Wj: Bana bak. Kendinden iğreneceğin bir durum yok tamam mı? Kendinden iğrenmesi gereken kişi sana bunu yapan.

Ch: Onu çocukluğumdan beri tanırım. Böyle bişey yapabilecek biri değildir... Yani değildi. Nasıl yapabildi?

Wj: Belki de başından beri sana saplantılıdır. Canın acıyor mu?

Ch: Kalbim acıyor.

Woojin kalkıp odadan çıkacakken Chan Woojin'in elini sıkıca tutup gitmesini engelledi.

Ch: Gitme.

Wj: On dakikaya döneceğim.

Ch: Lütfen gitme. Korkuyorum. Yanlız kalmak istemiyorum.

Wj: En fazla on dakika sürecek. Önemli bir işim var. Hem yanlız değilsin. Kapının önünde güvendiğim polis arkadaşlarım var. Birazdan arkadaşın Jisung da gelecektir.

Ch: Tamam. Sizi tuttuğum için üzgünüm.

Wj: Sorun değil. Seni anlayabiliyorum. Birazdan döneceğim.

Woojin dışarı çıkarken Chan da korkusunu bastırmak için kendini üzerine örtülmüş pikenin içine gömdü.

Js: Hyung.

Chan pikeyi kafasından indirdi.

Ch: Hmm?

Js: İyi misin?

Ch: Neden herkes bunu soruyor?

Js: Çünkü seni merak ediyoruz. Canın acıyor mu?

Ch: Evet. Ama ilk seferki kadar değil.

Js: BamBam hyung geldi. Seni soruyordu. Yanına gelmemesini söyledim.

Ch: İyi yapmışsın. Hepsi onun yüzünden oldu.

Jisung Chan'ın yanağını öptü.

Ch: Hala öpülmek iyi hissettiriyor.

Js: O zaman neden gülümsemiyorsun?

Ch: İçimden gelmiyor sincapçık.

Js: Böyle durmamalısın. Sana gülmek yakışıyor.

Ch: Anlamıyorsun. İstesem de olmuyor.

Js: Gülümsemeni istiyorum. O BamBam şerefsizi (üzgünüm BamBam oppa~) yüzünden gülümsemen soldu.

Ch: Elbet bir gün geçer.

Woojin o arada odaya girmişti. Elinde kağıtlar vardı.

Wj: Chan ile biraz yanlız konuşabilir miyiz?

Jisung kafa sallayıp odadan çıktı.

Ch: Bir sorun mu var?

Wj: İfadeni almam gerek.

Ch: Oturmama yardım eder misiniz?

Wj: Tamam.

Woojin Chan'ı belinden ve karnından tutup oturmasına yardım etti.

Chan oturduğunda Woojin'e çok yakın durduğunu farketti.

Woojin bunu bilerek yapmıştı. Ona yakın olmak istiyordu. Bunun yanlış olduğunu biliyordu ama hislerine engel olamazdı değil mi?

Jisung'un oturduğu sandalyeye oturdu ve kağıtları hazırladı.

Wj: Şimdi bana olayları başından sonuna kasar detaylı bir şekilde anlatmanı istiyorum. Senin için zor olacak belki ama bunu yapman gerek.

Ch: Tamam. Jisung'u Minho ile eve yolladıktan sonra kafeteryada indim. Orada çalışıyorum biliyorsunuz.

Wj: Resmiyete gerek yok.

Ch: Sonra sevgilim aradı.

Wj: Sevgilinizin adı nedir?

Ch: Kunpimook Bhuwakul. Ama herkes ona BamBam der.

Wj: Anladım. Devam et lütfen.

Ch: Benden ayrılmak istediğini söyledi. Başka bir sevgilisi varmış ve benimle sadece bir iddia üzerine sevgili olmuş. G*tümün kenarı!... Özür dilerim. İşte sonra ben de sinirle eve gittim. Evden ayrılmış. Evde ne varsa yıktım. Sonra ağladım. Minho ve Jisung geldiler. Neyse sadede gelelim. Jaebum hyung karşı komşum olur. Çocukluğumdan beri tanıdığımı söylemiştim sanırım. Ona bir tabak götürmem gerekiyordu. O yüzden evinin kapısını çaldım. Biraz dertleşiriz diye beni eve davet etti. Sonra içmeye başladık. Sonrası bende karanlık. Kendime keldiğimde o üzerimdeydi ve...

Wj: Orayı atlayalım istersen. Chan beni duyuyor musun?

Chan Woojin'i duymuyordu. Durmadan anlatmaya devam ediyordu. Ve bu arada gözleri duygusuz bir şekilde duvara çevriliydi.

Ch: Dokundu bana. Bütün bedenime. Sanki hep onunmuşum gibi utanmadan. Bağırdım tabi. Sesimi duyurmaya çalıştım. Daha bakirdim ben. O şerefsiz bakirliğimi elimden aldı. Sonra siz geldiniz. Kurtardınız beni. Bu kadardı.

Chan ağlıyordu ama sesi bir kez bile titrememişti.

Woojin Chan'ı kendine çekti ve kollarını beline doladı.

Wj: Acılarını sana tekrar yaşattığım için özür dilerim.

Sonra Chan'ın duyamayacağı şekilde mırıldandı.

Wj: Seni sevdiğim için daha çok özür dilerim.

______

Ewweeeetttt selam.

Bu kitap fazla mı hüzün içeriyor acaba?

Siz kendinize iyi bakın. Ben de şu hüzünlü hallerimi düzeltip geliyorum💛💛💛





Smile Once =WooChan=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin