Bölüm-6

447 36 22
                                    

Chan kendini biraz geri çekti.

Ch: Neden böyle bişey yapacaksın ki?

Wj: Seni sevdiğimi söyledim Chan. Ve...bişey soracağım.

Ch: Sor.

Wj: Seni öpmeme izin verir misin?

Ch: Huh?... Şey...b-bilmiyorum.

Wj: Lütfen izin ver. Minik bir öpücük. Daha fazlası değil. Söz veriyorum.

Chan biraz düşünüp cevap verdi.

Ch: T-tamam.

Woojin Chan'a yaklaşıp ellerini yanaklarına yerleştirdi. Biraz daha yaklaştı. Tam dudakları deyecekken çalan kapı, ikisinin de yerlerinden sıçramasını sağladı.

Wj: Tam zamanında geldi!

Woojin sinirle söylediği cümlenin ardından kapıyı açmaya gitti.

Kapıyı açmasıyla yüzüne yumruk yemesi bir olmuştu. Gelen BamBam'dı.

BamBam Chan'ı kolundan tutup çekiştirmeye başladı.

Bb: Gidiyoruz.

Ch: Nereye?! Bırak kolumu!

Woojin anın şokunu atlatınca Chan'ı belinden tutup kendine çekti.

Wj: Hiçbir yere gitmiyor!

Bb: Chan gel!

Wj: Soldaki odaya git. Ben halledeceğim.

BamBam yine Chan'a yaklaşmaya başladığında Chan iyice Woojin'e yaklaştı.

Ch: Yaklaşma. Git başımdan.

Bb: Senin tanımadığın bir adamın evinde ne işin var Chan?! Beni kıskançlıktan delirtmeye mi çalışıyorsun?! Evimize gideceğiz gel dedim!

Ch: Gelmiyorum! Ne yapacaksın?!

Bb: Zor kullanmak istemiyorum gel!

Ch: Hayır. Woojin oda nerede demiştin?

Wj: Solda. Göreceğin ilk oda.

Ch: Tamam. Gidiyorum.

Chan odaya giderken arkasından bağıran BamBam'ı umursamadı.

Bb: CHAN! BEKLE DEDİM!

Woojin, BamBam'ın suratına sert bir yumruk savurdu. BamBam yere düşerken Woojin üzerine çıktı ve art arda vurmaya başladı.

Wj: CHAN'DAN UZAK DURACAKSIN!

Bb: Durmazsam...ne olur?

Birden BamBam'ın boğazını sıktı.

Wj: Şükret ki bir polisim. Yoksa seni şuracıkta gebertmiştim. Şimdi git ve bir daha Chan'ın yanına yaklaşma.

BamBam kalkıp kapının önüne gitti.

Bb: Giderim ama geri geleceğim.

Woojin kapıyı kapatıp Chan'ın yanına gitti. Odanın kapısını tıklattı.

Wj: Chan. Girebilir miyim?

Kapı yavaşça açılırken ağlamaktan gözleri şişmiş Chan göründü. Woojin insanların ağlamasına dayanamazdı. Hele ki o ağlayan hayatta en değer verdiği insanlardan biriyse.

Chan'a sıkıca sarıldı. Chan da sarılmasına karşılık verince Woojin onun daha içli ağladığını farketti. Saçlarını okşayıp kokusunu içine çekti.

Wj: Ağlama. Göz yaşlarının akmasına dayanamıyorum.

Ch: O gitti mi?

Wj: Gitti.

Ch: Onu görmek istemiyorum. Sesini duymak istemiyorum. Kokusunu üzerimde hissetmek istemiyorum. Hepsi onun yüzünden oldu.

Wj: Onu bir daha görmene izin vermeyeceğim.

Ch: Teşekkür ederim.

Wj: Önemli değil. Biraz uyu.

Ch: Uykum yok. Sadece ağlamak istiyorum.

Woojin oturup Chan'ı kucağına çekti. Başını göğsüne bastırdı.

Ch: W-woojin-

Wj: Ağlamak istemiyor muydun?

Chan Woojin'e buruk bir gülümseme sundu. Sonra başını boynuna gömüp bütün stresini atmak istermiş gibi bağırarak ağlamaya başladı. Woojin de belli etmemeye çalışsa da Chan'ı mutlu edemediği için sessiz hıçkırıklara boğuluyordu.

Saatler sonra Chan sakinleşti ve biraz uzaklaştı. Woojin'in gözlerinin kızardığını görünce ağladığını anladı. Ellerini yanaklarına yerleştirip gözlerini sildi.

Ch: Neden ağladın?

Wj: Önemli değil. Bana bir öpücük borcun vardı.

Chan yüzü kızarırken kafasını salladı.

Ch: Evet vardı.

Wj: Şimdi ödemek ister misin?

Ch: F-farketmez.

Woojin Chan'ın dudaklarına yaklaştı. En sonunda ikilinin dudakları birleşti.

Woojin'in dudakları Chan'ın dudaklarının üzerinde nazikçe hareket ederken Chan'ın dudakları da ondan izinsiz hareket ediyordu. Hatta sadece dudakları değil bütün bedeni ondan izinsiz çalışıyordu. Bir elini boynundan çekip saçlarına götürdü. Diğer eli de yırtmak istercesine tişörtünü çekiştiriyordu.

Bir süre sonra Woojin'in elini tişörtünün içinde hissetmesiyle geri hızlıca geri çekildi. Gözlerini açtığında farketti Woojin'in altında olduğunu.

Woojin de gözlerini açtı. İkisi de o pozisyona nasıl geldiklerini bilmiyorlardı. Olabildiğince hızlı bir şekilde yataktan indi.

Wj: Özür dilerim. B-ben nasıl olduğunu anlamadım. Sen uyu şimdi. Ben gidiyorum.

Ch: Hmhm.

Chan kendisinin bile farketmediği bir hızda örtünün altına girip yüzünü sakladı.

Woojin odadan çıkınca Chan elini kalbine koydu.

Fazla hızlı atıyordu.

______

Saat 9 olmuş oha!

Selam!

Cb'e son 9 günnnn! Saat de tam 9 ne güsel!

Kimler "Hangi shipim moment verecek acaba?" diye düşünüyor? Şahsen ben düşünüyorum.

Kendinize iyi bakın💛💛💛





Smile Once =WooChan=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin