Chan uyandığında hastanede olmadığını fark etti. Yanında uyuyan Woojin'i farkettiğinde gülümseyip sıkıca sarıldı.
Wj: İyi uyudun mu bebeğim?
Ch: Evet. Buraya sen mi getirdin beni?
Wj: Hayır BamBam getirdi. Merkezden çağırdıkları için gitmem gerekiyordu sonra da sana kıyafet getirmek için buraya geldiğimde BamBam'ın arabasının kapının önünde olduğunu farkettim. İçeri baktığımda BamBam'ın sana sarıldığını görmüştüm. Hastaneden kaçırmış seni. Orada kalmak istemeyebileceğini söyledi.
Ch: Beni iyi tanıyor.
Wj: Chan sana bişey sormalıyım.
Ch: Sor.
Wj: Onun suçunun olmadığını söyledin... Tekrar ona mı döneceksin?
Woojin dolu gözlerini Chan'ın gözlerine dikti. Sevdiğinin parmakları arasından kayıp gidişini seyretmeye dayanamazdı.
Ch: Be-ben artık onunla olmak istediğime emin değilim ama iç sesim ona dönmemi söylüyor... Bilmiyorum.
Wj: Seni kalman için zorlayamam sevgilim ama seni hep seveceğimi bil.
Ch: Ben de seni seviyorum.
Wj: Ben birazdan geleceğim sevgilim burada bekle tamam mı?
Ch: Nereye gidiyorsun?
Wj: Evden ayrılmayacağım. İki dakikalığına balkona çıkacağım.
Ch: Tamam.
Chan'ı kısaca öpüp balkona çıktı ve bir dal sıgara yakıp içmeye başladı. Chan Woojin'in ne yaptığını merak ettiği için yanına gittiğinde sıgara içtiğini farketti.
Ch: Sıgara mı kullanıyorsun?
Wj: Nadiren. Çok stresli olduğumda.
İlerleyip Woojin'in sıgarasını aldı ve dudaklarına götürdü.
Ch: Bir ortak noktamız varmış demek ki.
Woojin kendine yeni bir sigara yaktı.
Wj: Evet sanırım öyle. Ama başka vardır sanırım...
Ch: Belki.
Elini Chan'ın beline yerleştirip kendine çekti.
Wj: Sadece benim olmanı istiyorum Chan. Başkası sana bakmasın, sana dokunmasın.
Ch: Sadece seninim ben. Ve sen de sadece benimsin.
Wj: Evet öyleyim bebeğim. Chan...
Ch: Efendim?
Wj: Bir kez gülümse. Lütfen. Sen gülümseyince daha güzelsin.
Chan minik bir tebessüm etti. O tebessüm yavaşça gülümsemeye dönüşmüştü. Woojin Chan'ın yüzünü avuçlayıp gülümsemesinin üzerine sayısız öpücük kondurdu. Son kez uzun bir öpücük kondurup uzaklaştığında Chan kapattığı gözlerini araladı.
Ch: Seni çok seviyorum Woojin.
Wj: Ben de seni çok seviyorum kanatsız meleğim.
Woojin sigarasını söndürüp Chan'ı kucağına aldı. Chan'ınki zaten bitmişti. Kollarını Woojin'in boynuna doladı.
Ch: Buna ne gerek vardı?
Wj: Yapmak istedim sadece. Bir defa da gülümserken kucağımda ol. Gerçi evlendiğimizde de kucağımda olacaksın ve güleceksin.
Ch: E-evlendiğimizde derken?
Wj: İstemiyor musun?
Ch: Öyle değil istiyorum! Ama işte...birden söyleyince garip hissettim.
Utanıp başını Woojin'in boynuna gömdü.
Ch: Yine utandırmayı başardın.
Wj: Kendimi tebrik mi etmeliyim?
Ch: Sanırım evet.
Woojin gülümseyip evin içine girdi. Chan'ı koltuğa yatırıp yavaşça üzerine çıktı ve saçlarını okşadı.
Wj: Sen fazla güzelsin. Ben seni hak edecek ne yaptım?
Ch: Nefes alman bile bana sahip olman için yeterli bir sebep.
Chan'ın kanamaya başlayan bileğini farkettiğinde elini tutup bileğini inceledi.
Wj: Pansuman yapmalıyız.
Chan kafa salladığında Woojin ilk yardım çantasını getirdi ve olabildiğince nazik bir şekilde Chan'ın bileğindeki bandajı açtı. Pansuman yapıp yeni bandajı taktı ve eskisini gidip çöpe attı. Geldiğinde Chan bandajla oynamaya başlamıştı.
Wj: Çok mu sıkı olmuş?
Ch: Hayır, fazla gevşek. Doktorun bağladığı beni kangren yapacaktı neredeyse.
Wj: Sıkabildiğim kadar sıkmıştım halbuki.
Ch: Olsun bu sıkılık iyi. Woojin, açım ben.
Woojin elini Chan'ın midesine koyup gülümsedi.
Wj: O zaman yemek yiyelim mi?
Ch: Hmhm yiyelim~!
Chan kıkırdayıp kalktı ve Woojin'in elini tutup mutfağa sürükledi.
______
Selam!
Evet yine ben lsıfnslfkd.
Taslakta sekiz fic var. Onları düzenlediğim için bölümler geç geliyor.
Yeni bir SKZ fici geliyor. Yani Stay Forever gibi her shipim olduğu bir fic. Ama bu sefer shipleri değiştirdim.
HyunIn,
MinSung,
WooChan,
Ve tek değişmeyecek ship olan ChangLix.Bu arada son bir şey.
Sonraki bölüm final olacak. Bu kadar kısa sürede bitirmek istemezdim ama bitmezse oldukça saçma olacak.
Kendinize iyi bakın💛💛💛