Bölüm-11

367 30 4
                                    

Chan Chaerin'in odasından çıkıp Woojin'i aradı.

"Alo sevgilim?"

"Woojin ben çıktım odadan. Nereye geleyim?"

"Çıkış kapısının önündeyim."

"Tamam geli-ahh!"

Chan sırtı duvara çarptığında acıyla inledi. Kendisi duvara vuran kişiye baktığında sinirleri bozulmuştu.

Ch: Ne işin var burada?

Bb: Seni görmeye geldim. Özür dilerim. Bize bir şans daha verir misin?

Ch: Sen o şansı kendi ellerinle ittin. Çekil.

Bb: Sen bensiz yapamazsın ki. Bana aşıksın.

Ch: Kendini o kadar yüceltme. Sana aşık falan değilim.

Bb: Öyle mi? Bakalım gerçekten değil misin.

BamBam Chan'a iyice yaklaşıp dudaklarına eyildi. Woojin, Chan telefonu kapatmadığı için herşeyi duymuştu.

BamBam Chan'ın dudaklarına yapıştığında Chan BamBam'ın göğsüne sertçe vurmaya başladı. Fakat BamBam onu çok sıkı tutuyordu ve Chan'ın uzaklaşma çabaları boşa çıkıyordu.

BamBam Chan'ın dudaklarını yalıyor, yaladığı yeri öpüyor, sonra ısırıyor ve tekrar yalıyordu. Chan'ın bu şekilde tahrik olduğunu biliyordu.

Chan mı? O ise hala karşı koymaya çalışıyordu. Kendisini tahrik etmeye çalıştığının farkındaydı ama işe yaramayacaktı.

Woojin'in ise sinirleri tepesindeydi. Hızlı adımlarla Chan'ın yanına gitti. BamBam'ın yanından Chan'ı uzaklaştırıp sarıldı.

Wj: İyi misin sevgilim?

Ch: PİSLİK! ADİ HERİF! NE CÜRETLE BENİ ÖPERSİN SEN?! HANGİ HAKLA?!

Bb: Sevgilimsin Chan. Seni öpmek hakkım.

Ch: NEREDEN SEVGİLİ OLUYORUZ YA?! BANA ONCA ŞEYİ YAŞATMIŞKEN SEVGİLİM DEMEYE HAKKIN YOK! SENİN YÜZÜNDEN TECAVÜZE UĞRADIM BEN!

Woojin hala Chan'a sarılıyor ve BamBam'a yaklaşmasını engellemeye çalışıyordu. Sonunda sakinleşip ağlamaya başladığında saçlarını okşadı.

Wj: Tamam güzelim iyisin. Geçti.

Ch: Hepsi senin suçun pislik.

Chan Woojin'i farkettiğinde kollarını boynuna doladı.

Ch: Götür beni Woojin.

Wj: Tamam bebeğim. İstersen görüşmeye sonra da gidebiliriz. Bugün daha fazla acı çekme.

Ch: Sorun olur mu?

Wj: Hayır. Yeter ki sen iyi ol.

Ch: Tamam. O zaman eve gidelim.

Woojin Chan'ın omzunu hafifçe aralayıp öptü ve araladığı yeri düzgünce kapattı.

Wj: Chan... Bu kadar seksi olmamalısın. Seni çok istiyorum, ama ya seni korkutursam?

Ch: Deneyelim derdim ama ne olur ben de bilmiyorum. Yarısında bırakmak zorunda kaldığımızda benim yüzümden üzülmeni istemem.

Wj: Eve gidelim.

Ch: Gidelim.

Chan önden hareketlendiğinde Woojin BamBam'ın kulağına yaklaşıp fısıldadı.

Wj: Seninle sonra hesaplaşacağız.

Ardından tehditkar bir bakış yollayıp Chan'ın yanına gitti.

Eve geldiklerinde hiç konuşmadan odalarına gidip kapıyı kapattılar. Woojin yatağa oturup Chan'ı kucağına çekti.

Olması gerekenden daha hızlı çektiği için Chan Woojin'in üzerine, Woojin de yatağa düştüler.

Woojin'in elleri başının iki yanında duruyordu ve Chan'ın elleri de Woojin'in ellerinin üzerindeydi. Onları bu pozisyonda gören biri Chan'ın seme olduğunu sanardı.

Woojin arsız bir şekilde sırıtıp Chan ile yerlerini değiştirdi.

Dudakları birleştikten kısa bir süre sonra Chan Woojin'e sürtünmeye başladı. Duyduğu ve ağzının içinde hissettiği inlemeler onu heğecanlandırıyor ve çok fena tahrik ediyordu.

Daha ileri gitmeye karar verip hafifçe zıpladı ve bacaklarını üstündekinin beline sardı. Artık bedeni yatağa deymiyordu.

Yukarı-aşağı sürtünmelerini sürdürürken yüksek sesle inlemeyi ihmal etmiyordu.

Daha da ileriye gitmek için dudaklarını çekip kendini yatağa attı ve bir çırpıda tişörtünü çıkarttı. Woojin de dizleri üzerinde doğrulup tişörtünü çıkarttı. Şu an Chan'ın manzarası mükemmeldi.

Woojin yine Chan'ın dudaklarına yapıştığında Chan bir bacağını kaldırıp Woojin'in üyesine sürtmeye başladı.

Woojin Chan'ın boynuna öpücükler kondurmaya başladığında Chan iyi hissetmiyordu. Woojin'e sarılıp ağlayarak fısıldadı.

Ch: Woojin duralım. Lütfen duralım. Devam edemeyeceğim.

Woojin hızlıca Chan'dan ayrılıp yüzüne baktı. Gözyaşlarını sildikten sonra alnına minik bir öpücük kondurdu.

Wj: Tamam. Burada duralım.

Ch: Özür dilerim.

Wj: Dileme. Durmamızı istemeseydin kızardım. Önemli olan sensin.

Ch: Yine de... özür dilerim. Bizim için özel bir an olmalıydı. Yine berbat ettim.

Wj: Sorun değil Chan. Gel yıkanalım.

Ch: B-beraber mi?

Wj: Evet beraber. Hadi.

Woojin binbir zorlukla Chan'ı banyoya sokup kapıyı kapattı.

Ch: Woojin olmaz dedim.

Wj: Neden olmayacak? Sevgili değil miyiz?

Ch: Ö-öyleyiz ama-

Wj: Aması falan yok.

Woojin pantolonunu çıkartıp kirli sepetine attığında Chan'ın gözleri yanlış yerlere kaymaya başlamıştı. Yaklaşık beş dakika boyunca dudaklarını ısırarak Woojin'in alt tarafındaki şişliğe bakıyordu. Şuan durduğu yerde boşalabilirdi. Öyle de olmuştu.

Woojin bunu görmüştü. Söyleyecekti ama Chan fazla utangaç olduğu için boşvermeyi seçmişti. Yine de istemsiz olarak hafif bir kıkırtı kaçmıştı ağzından.

Chan bu sayede dikkatini toplayıp pembe yanaklarıyla Woojin'e baktı.

Ch: Ne oldu?

Wj: Yok bişey. Gel.

Suyu ayarlayıp Chan'ın elini tuttu ve suyun altına çekti. Bir bebek iş gibi nazikçe temizlediğinde kendisi de yıkandı ve tekrar yataklarına dönüp bir film açarak izlemeye başladılar.

______

Selam!

Saçma bir bölüm oldu farkındayım ama hiç yoktan iyidir değil mi?

Zaten başımın ağrısıyla aç aç yazdım olmaması normal.

Kendinize iyi bakın💛💛💛







Smile Once =WooChan=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin