Şimdiden herkesten ÖZÜR DİLERİM...
☆Hatırlatma☆
Hatırladıkça içimde nefret çoğalıyordu. Öyle olmaz böyle olur Polis Kerem Sayer!!!
Hemen Turgayı arayıp gideceğimiz alışveriş merkezine gitmesini istedim. Gerçekleştireceğim planı baştan sona takip etmesi için.
Bekle Kerem Sayer bekle
""""
Alışveriş merkezine geldiğimizde elini bıraktım. Hemen yüzüme baktı.
"Gören olur." gözlerimi kaçırıp önden yürümeye başladım. Hadi gel arkamdan gel gel.
"Zeynep sen iyi misin?" Kolumdan tuttu
"Bırak kolumu" yüzüme hayretle baktı.
"Zeynep?"demesiyle derin bir nefes alıp son ses bağırmaya başladım.
"İmdaaaatttt yardım ediiiin. Bu adam beni taciz etmeye çalıştı!!!"
Herkes başımıza toplanırken Kereme sinsi bir bakış attım en son gördüğüm Keremin adamların arasında kalışıydı.
"Sen kiminle dans ettiğini sanıyorsun Kerem Sayer" diye bağırarak geri çekildim. İntikamımı öyle yada böyle alıp oradan uzaklaştım. Boş koridorda kahkahamı serbest bıraktım.
Bu böyle olmamalıydı.
""""
Karşımda kahkahalar atan Arasa göz devirip kahvemden içtim. Olanları anlattım o andan beri kahkahaları dur durak bilmiyordu. Neymiş basit kızlar gibi niye öyle yapmışım. Niye onu aramamışım adam toplarmış gelirmiş. Aptal senin başını niye yakıyım. Nasıl olsa kendi polis kendi kazdığı kuyudan kendisi çıksın. O kuyuya iten sağ salim kurtuldu.
Otele baskın uygulanmış ben yokken. Tabii haberleri olunca her tarafı temizlemişler. Bir bok bulamayınca da başkomiserleri kudurarak oteli terketmiş. İşte buna iyi güldüm.
"Hahaha Zeynep!"
"Kes artık gülmeyi Aras!"
"Ergen Zeynep mi desem. Yavrum sen ne yaptın yaa. Ne demek imdat diye bağırmak."
"Ne yapıyım bir kadın ancak böyle intikam alabilirdi"
"Haklısın dostum."diyerek sandalyeye oturdu. Soğumuş kahvesinden bir yudum alıp arkasına yaslanırken aklım Keremdeydi. Hemen Turgayı aradım. İkinci çalışda açtı.
"Alo Turgay orada durum ne?"
"Zeynep işler boka sardı" demesiyle hızla ayağa kalktım.
"Ne oldu?"
"Adam bıçaklandı. Şuan hastaneye kaldırıldı"
"Neee!!!"
"Endişelenme bacağından sadece" yerime geri oturdum. Lanet herifin herşeyi ters!
"Ne oldu ne bu telaş" diye sordu Aras. Göz devirdim.
"Aptal adam bıçaklanmış."
"İyi olmuş. Haketti" omuz silktim. Ne yaparsa yapsın. Benden uzak dursun da.
"Neyse ben biraz hava alacağım" soru sormasına fırsat vermeden hızla çantamı alıp odadan çıktım. Turgayı aradım hemen.
"Alo Turgay hangi hastane"
"Alışveriş merkezine yakın olan var ya"
"Tamam tamam" diyerek kapattım hemen. Otelden çıkıp arabama atladım. Bakalım polis Kerem Sayer ne durumda.