Tek Suçum Sevmekti-elocoel

284 13 0
                                    

Merhaba!

Gerçeklerden uzak wattpad hikayelerinden sıkıldıysanız tam size göre bir kitap.Gerçekçi.Oldukça genç yazarımızla söyleşi yaptık.Umarım hikaye dikkatinizi çeker.

---

+ Bize kısaca hikayenden bahseder misinn???

- Hikaye bir genç kızın hayatı hakkında. Yaşananlar 4 yıl önce gerçekleşiyor. Çok sıradışı olan hikayelere benzemeyen bir kurgusu olacak. Hikayeyi genel olarak gerçekçi yazmaya çalışyorum.ve doğal olarak lisede geçtiği için çok fazla karakter var. Eğer çok sıradışı şeyler bekliyorsanız çok tavsiye etmem bu hikayeyi ama romantik, sakin gerçekçi hikayelerden hoşlanıyorsanız beğeneceğinizi düşünüyorum...

+ Hmm gerçekçi bir hikaye :)Aslında böyleyken bile diğer wattpad hikayelerinden farklı.Birazda kendinden bahset ;)

- Biraz küçük bir yazarım 13 yaşındayım ve 8. sınıfa geçeceğim. Küçük olmama rağmen şuana dek en az 15 hikaye kurgulamışımdır ve aralarından gerçekten içime sinenleri kağıda döküyorum. Hikaye yazmak veya okumak benim için hayatta asla yalnız olmayacağımızın bir göstergesi. Birkaç yarışmaya katıldım, yazdığım hikayelerden sadece biri ödül aldı ama yine de hepsi bence bir başarı ve gelişmemi sağladı..

+ Küçük olmana rağmen kalemin iyi.Akıcı yazıyorsun.Geleceğin yazarlarından biri olabilirsin.:)Peki bir idol'ün falan var mı?Örnek aldığın bir yazar.Wattpad'de de olabilir bu kişi

- Şahsen ben yazarlardan değilde hikayelerden ilham alıyorum. Gerçek hayatta okuduklarım genellikle yazma tarzıma uymadığı için wattpad de ilham aldığım hikayeler. Farklı hikayelerden farklı şeyleri alıp farklı durum ve kişilikler yaratmayı seviyorum. Bazen de tanıdığım kişiler bana çok yardımcı oluyor. Hikayede hiçbir karakteri kendimle bütünlemem zaten çünkü her karakteri eşit tutmaya çalışırım. Ilham aldığım hikayeler bayağı fazla o yüzden isteyenler okuma listeme bakabilirler...

+ Hmm teşekkür ederiz bizimle bu kısa röportajı yaptığın için :)

- Asıl ben teşekkür ederim

---

Sizde hikayenizin keşfedilmesi gereken bir hikaye olduğunu düşünüyorsanız bize mesaj atın.İlgimizi çekerse size geri döneceğiz.Teşekkürler...

KEŞFEDİLMEMİŞ HİKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin