Merhaba!
Şimdi size yeni olmayan fakat keşfedilmemiş bir kitabı önereceğim.Bu benden yb beklemeyi sevmeyen okuyucularıma bir kıyak.Kitap gerçekten harika.Mutlaka okumalısınız.Ben bu kitabın hayranlarındanım.Harika yazarımızla kısa bir söyleşi yaptık.Hepinizin dikkatini çekecek bir kitap.İyi okumalar.
---
+Bize hikayenden bahseder misin?
- :) Hikayeyi kabaca tanıtımda geçen şu paragrafla özetleyebiliriz; "Geçmişte kalan bir sır, bir suç, donmuş bir kalp, korku, acı ve aşk. Cesaret hep gereklidir aşk için ama bu hikayede daha fazlası gerekiyor. Gerçek açığa çıktığında ise aydınlanması gereken her şey daha çok karanlığa gömülecek."
Hikayenin ana karakteri kendi halinde bir kız, Valeria Shine. Ailesine oldukça bağlı bir kızken anne ve babasını kaybetmesiyle çöküntüye uğruyor ama bir kardeşi var ve güçlü olmak zorunda. En kötüsü de kimseye söyleyemediği bir suçu var. Diğer ana karakterimiz ise Evan Blade Annsworth. Umursamaz kendini beğenmiş hiç kimseye en ufak bir değer vermeyen oldukça çekici bir erkek. Ama sadece o kadar değil. Açıkçası bir çok kötü çocuk masum kız kitabı gördüm ama bu farklı olsun istedim. Genelde kötü çocukların içinden çocuksu bir karakter çıkıyor, benim yapmadığım şey tam da bu. Altından çocuksu değil de farklı ve güçlü bir karakter çıkması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü ben bir insanın karakterinin bir şeylerin sonucu olduğuna inanırım. Ve onun için de aynısı geçerli. Evan Blade geçmişinde ne yaşadı? Neler saklıyor? Böylesine kötü biri olmasının nedeni ne?
Büyük sırlar çerçevesinde dönen hikaye bu iki karakterin birbiriyle karşılaşmasıyla başlıyor. Blade için Valeria bir oyuncak zaman geçirmek için kullandığı herhangi biriyken, Valeria'nin onu hayrete düşürecek bir karaktere sahip olması ve ortak bir noktaları olması olayların akışını değiştirecek. Valeria bu güçlü ve korkması gereken erkek karşısında ne yapacak? Bir sürü sır peşinden gelirken bir de Evan Blade Annsworth'unkilerle de başa çıkabilecek mi? Çünkü Valeria için o; tehlike demek. Tehlike, acı,korku,tutku,sehvet ve aşk. Sıradan bir aşk beklemiyor sizleri, karmaşık bir aşkla karşı karşıya kalacaksınız.
Hikayede, aksiyon, gizem, gerilim, ihanet, çözülmesi gereken sırlar ve aynı zamanda aşkı da bir arada yürütmeye çalıştım. Umarım etkili olmuştur. Yanımda olan herkesin desteği için minnettarım.
+Bu gerçekten harika bir hikaye.Gerek kurgusuyla gerek yazım tarzıyla. Bu hikaye nereden aklına geldi?
- Her dakika oraya buraya küçük hikayeler karalayan bir insanımdır aslında. Üniversite sınavına hazırlanırken bile test kitaplarına, deneme sınavlarının kenarlarına bile hikayeler yazardım. Ama bu hikaye biraz farklı bir şekilde geldi aklıma. Belki tuhaf gelecek ama ben hikayelerimin çoğunu rüyamda görüp yazmaya başlarım. Bunu ise uyanık olduğum bir zaman öylesine durup dururken gözümün önüne gelen bir görüntüyle yazmaya başladım. "Cehennemime hoşgeldin" adlı bölümün kısa bir özetiydi gördüğüm ve sonrasında kendimi bunu yazarken buldum.
Halislunasyonlarımın bir kitaba ve sonra da başarıya dönüşmüş olması mükemmel. Buraya koymam için beni teşvik eden ise en iyi arkadaşlarimdan biri oldu.
+ Galiba kitabında varmış.Bu kitabının iceriği hakkında bilgi verir misin?
- Diğer kitabım hakkında ilk önce bir yanlış anlaşılmayı düzeltmek istiyorum. Ben bir yazar değilim yani D&R a gidip de bulabileceğiniz bir kitap değil o. Küçük hikayelerimden birinde Biraz ileri gidip 560 sayfalık bir kitap olmasını sağladım. Bastırma konusu da tanıdığım küçük bir kitap eviyle gerçekleşti, 150 tane bastırdık 10 tanesini kendimiz aldık zaten, geri kalanı da orada satıldı. Hepsinin satılmış olması beni çok mutlu etti ama bilmiyorum hepsini annem almış bile olabilir :)
Kitaptan bahsetmek gerekirse ismi "Yansıma". Hayatın monotonlugundan öyle sıkıldım ki bir ara distopya ya da olağanüstü öğeler içeren kitaplar yazmaya başladım. Yansıma da o zamanlardan birine denk geldi. Bir distopya ve dünyamızın iç içe geçmiş hali, bilmiyorum belki onu da burada yayınlayabilirim daha sonra.
+ Ve son olarak kısaca kendinden bahseder misin ?:-)
- *) Adım Melis, ama bir hayal dünyasını yansıttığım ve kendimi bir yazar gibi görmediğim için ışıltılı düşler adını seçtim hikayemde. İstanbul'da bilgisayar mühendisliği okuyorum ve 18 yaşındayım. Aslında bunların hiçbiri beni tanımlamıyor. Hikayelerimdeki karakterlerle bulabiliyorum kendimi ancak ve yazmadigim zaman kendimi eksik hissediyorum. Ruh hali değişikliklerime hikayemde rastlayabileceğinize eminim yani. Bir hikayeyi yazdığımda en azından onun içinde yaşayıp hayatımı daha heyecanlı kılabiliyorum. Oyunculara bu yüzden özeniyorum mesela, kitaplarda aşık olduğumuz kişi olup bir süre onun gibi davranabiliyorlar, bu harika bir şey olmalı.
Hikayem kimine göre az okuyucuya sahip ama 30k kişiyi gördüğümde öylesine mutlu oluyorum ki iyiki varsınız demek geliyor herkese içimden. Çünkü çok tereddütle başladım ve sürekli kendime "tutmazsa silerim gider bilgisayarımda diğerlerinin yanında yerini alır bu da" dedim. Ama okuyucularım oldu ve bu gerçekten çok güzel bir şey.
---
Sizde hikayenizin keşfedilmesi gereken bir hikaye olduğunu düşünüyorsanız bize mesaj atın.İlgimizi çekerse size geri döneceğiz.Teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞFEDİLMEMİŞ HİKAYELER
De TodoBurada keşfedilmeyen hikayelerin belirli bir okuyucu kitlesine ulaşmasını sağlayacağız...Hikayelerinizin hakettiği değeri görmediğini düşünüyorsanız bize mesaj atın.