Kitabevi-cokonusma

482 20 7
                                    

Merhaba!

Şimdi size normal fakat bir o kadarda farklı bir hikayeyi sunacağım.Gerçekten çok hoş bir konusu var.Burada yetişkin ve genç dayanışmasına şahit olacaksınız.Gerçek hayata dair harika bir hikaye.Kitabevi'nin yazarı cokonusma'yla yaptığımız kısa söyleşi.Umarım hoşunuza gider.

---

+ Bize kısaca hikayenden bahseder misin? :)

- Hikayemin kurgusu aniden aklıma geldi. Diğer hikâyemi yazarken ilhamsizliktan boğulmak üzereyken aniden kendimi Kitabevini yazarken buldum. Farklı bir hikaye olsun istedim. Hani wattpade klasik hikayeler vardır üç kız birlikte tatile çıkarlar ve müthiş eğlenirler falan. O tarz bir yaz hikayesi yazmak istedim. :) Hikayenin içeriğini sana kısaca anlatacağım hikayenin konusunu anlatayi derken hikaye ile ilgili spoi falan veririm diye korkuyorum :) Kumsal adında bir kız var sürekli kotu karneleri getiriyor ve annesi hayatin zorluklarını anlaması amacıyla onu bir ise sokuyor. Bu yaz da bir Kitabevinde çalışması için Kumsalı zorluyor. Kumsal ise çalışmaya başladığı andan itibaren yeni ve sinir bozucu patronundan nefret ediyor. :) Kadını biraz gizemli tutmak istedim ;) Öyle yani kısaca bu şekilde :)

+ Evet hikayeyi okudum ve oldukça farklı.Kumsal'ıda sevdiğimi söylemem gerek.Fenerli olması dışında ;)Birde bize kendinden bahseder misin?

- Takim konusunda seninle zittiz o zaman :) ;) Ben Şevval on beş yasında lise ikiye geçmiş Manisada yasayan bir vatandaşım. Arkadaşlarım eğlenceli olduğumu falan söylerler ama bence tam anlamıyla bir dengesizim :) biraz sinirli bir yapım vardır ama çok cabuk da yumusarim :) Koyu bir Fenerbahceliyim ve ojelerimle aşk yaşarım :)

+ Ahah ne güzel ;)Ben oje sürmekten hoşlaşmam.Çok zıttız.Peki manitanın tursuu olduğu doğru mu?Profilinde dikkatimi çekti de

- Ahaha :) Tursuu wattpadin bana kazandırdığı en değerli şey , sanal olmasına karşın en yakin arkadaşım diye nitelendirebilecegim bir insan :) Manita olayı da aramızda bir espri :)

+ Ahahh anlıyorum.Çok hoş cidden.Peki idol'ün var mı?Yazar olarak? Bu wattpad'in yazarlarından biride olabilir.

-Elif Şafak'ı cok severim wattpad yazarlarindan ise MrsOdun kesinlikle idolum diyebilecegim bir yazar wattykezbani ise gerek sivri dili gerekse kisiligi ile cok sevdigim bir yazar :)

+ Ah evet watty kezbanı nı bende çok seviyorum.Benimle bu kısa söyleşiyi yaptığın için teşekkür ederim :)

- Sorun degil , ben tesekkur ederim :)

---

Sizde hikayenizin keşfedilmesi gereken bir hikaye olduğunu düşünüyorsanız bize mesaj atın.İlgimizi çekerse size geri döneceğiz.Teşekkürler...

KEŞFEDİLMEMİŞ HİKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin