Merhaba!
Yeni bir hikaye ile karşınızdayım.Gizemli bir hikaye.Ortada dolanan bir çok sır var.İlginizi çeker umarım.Şimdi yazarıyla yaptığımız kısa bir söyleşi.İyi okumalar...
---
+Bize biraz kitabından bahseder misin?
- Tek korkusu aşk olan, güçlü ve cesur bir kız, babasının annesini aldatması üzerine hayata yeniden başlıyor. Gittiği yerde kızlardan nefret eden garip biriyle tanışıyor. Berkay'ın sadece nefes alıp vermekten oluşan duygusuz hayatını merak eden Bade onların karşılıklı olan duygularının nefret olduğunu bilse bile onu araştırmaya karar veriyor. Tüm bunlar olurken sürekli bilinmeyen birinden yeşil renkte hediyeler alıyor. Ona her seferinde daha da yaklaşan bu kişi kim? Tehlikeli mi yoksa dost canlısı mı? Her yeni günde hayatı biraz daha değişen bir kız. Hikayem bu konuyu ele alıyor. Yani klasik kurgudan biraz daha fazlası diyebilirim :)
+ U.u gizemli bir hikaye.Merak uyandırıcı.Peki biraz da kendinden bahset
- Adım yağmur. 15 yaşındayım. Yazar olmak hep hayalimdi hala da öyle, ama henüz bu iş için biraz küçük olduğumdan bu siteyi gördüğümde burada bir şeylere başlamaya karar verdim sonuçta bir yerden başlamak gerekiyor :)
+ Evet :) Bir adım atmak gerekir değil mi?Burada ilk okuduğun hikaye ve en sevdiğin hikaye?
- @rukiyeakkok'ün Panik Atak adlı hikayesini okumuştum. En sevdiğim hikaye Amelia çok değişik ve güzel bir kurgusu var :)
+ Bir idolün falan var mı?Bu watty'deki yazarlardan biride olabilir.
- evet oda @rukiyeakkok onun sayesinde yazmaya cesaretlendim diyebilirim :)
+ Bizimle kısa bir söyleşi yaptığın için teşekkürler :)
- ben teşekkür ederim :)
---
Sizde hikayenizin keşfedilmesi gereken bir hikaye olduğunu düşünüyorsanız bize mesaj atın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞFEDİLMEMİŞ HİKAYELER
SonstigesBurada keşfedilmeyen hikayelerin belirli bir okuyucu kitlesine ulaşmasını sağlayacağız...Hikayelerinizin hakettiği değeri görmediğini düşünüyorsanız bize mesaj atın.