Ateş Kızı-almila_bozkurt

196 11 0
                                    

Merhaba!

Şimdi size oldukça ilginç bir hikayeyi sunuyorum.Fantastik hikaye manyağı olarak kurgusuna bayıldım.Fantastik severlerin mutlaka dikkate alması gereken bir hikaye.Yazarıyla da kısa bir söyleşi yaptık.Umarım hoşunuza gider :)

---

+ Bize kitabından bahseder misin?

- Kitabım Cassidy isimli bir Ateş Kızı ni anlatıyor.Cas , diğer Ateş Kızları gibi olduğunu sanar ama aslında onlardan çok daha farklıdır. Küçük bir kaza sonucunda birden kendini başka bir boyutta bulur..İşte asıl hikaye o zaman başlar. . :) Okumanızı gerçekten tavsiye ederim cook farklı sürprizleri var :)

+ Peki sormak istiyorum belki spoiler olcak ama Cas eski boyutundakilerle görüşecsk mi?Özellikle en yakın arkâdaşı olan hava oğlanıyla?

- Tabiikide görüşecek..Hatta o hava oğlanı çok önemli bir yan karakter :) 3.bölumde de bu bilgiyi vermeyi planliyordum.Cas eski boyutundakilerle gorusecek ama herseyin bir siniri var tabii.

+ Bak bunu öğrendiğim iyi oldu.Yb yi sabırsızlıkla bekliyorum.Birazda kendinden bahset :)

- İsmim Almila.Van 'da yaşıyorum.16 yaşındayım.Lise 3'e geçtim.Wattpad 'i yaklaşık 1 yıl önce keşfettim.Bu hesabı Ateş Kızı 'ni yazmak için açtım.Maalesef Wattpad e bilgisayar dan girme şansım yok.Bu yüzden Multimedia koyamayacagim.Halbuki çok güzel resimler vardı shshsdy Her neyse Koç burcuyum.Biraz çocuk ruhlu olabilirim :D Arkadaşlarım eğlenceli biri olduğumu söyler.Ve 1.bölümde 13 vote ve 20 yorum aldığımda zafer dansimi yaparken kuzenime yakalandim gsghshdher her neyse öyle ışte. :D

+ Ahah kuzenler.Her şeyin altından çıkarlar zaten.Peki bu hikaye nereden aklına geldi?

- Evet ya her şeyin altından çıkıyorlar :D İnanmayacaksın ama Burçlardan :) Yani Burçlarda Ateş Hava Toprak Su grupları olur ya oradan aklıma geldi ama element cizelgesini ben tekrar tasarladim hani Nisan Mayıs Ağustos Ateş gibi falan :)

+ Bir idolün falan var mı?Bu wattpad'deki yazarlardan biride olabilir.

- Gerçek yazar olarak Veronica Roth :) Ama Uyumsuzun son kitabında beni bayağı aglattigi için ondan nefret de ediyorum agsgshdd Wattpad e ise Tursuu diyorum :) Hikâyelerini okuyorum ve gerçekten hoşuma gidiyor. :)

+ .Burada ilk okuduğun hikaye ve en beğendiğin hikaye?

- Burada ilk okuduğum hikaye İstanbul ve en sevdiğim ve beni güldüren hikaye Kuzen :)

---

Sizde hikayenizin keşfedilmesi gereken bir hikaye olduğunu düşünüyorsanız bize mesaj atın.İlgimizi çekerse size geri döneceğiz.Teşekkürler...

KEŞFEDİLMEMİŞ HİKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin