Merhaba!..
Yeni bir hikaye daha...Bu hikayeye ön yargıyla başladım.Klasik aşk hikayesi işte.Fakat bende farklı duygular uyandırdı.Klasik bir aşk hikayesi değilmiş meğerse.Bir bakın derim.Pişman olmazsınız.Yazarıylada kısa bir söyleşi yaptık.Ben çok beğendim.Umarım sizde beğenirsiniz.
---
+Öncelikle bize kitabından bahseder misin?
-Kitabım duygularına anlam veremeyen, şaşkın bir kızın bitmiş bir ilişkinin ardından gerçek aşkı keşfetmesini anlatıyor. Klasik bir kurgu gibi gelebilir ama sıcak bir hikaye olmasını istedim. Bu yüzden sıradan gibi gözüken ama okudukça kendi içine alan bir hikaye yazmaya çalıştım :)
+Bence başarılı olmuşsun.Henüz hepsini okumadım tabi :)Kendinden de bahseder misin?
-Ben Derin. 15 yaşındayım. Henüz küçüğüm belki ama yazmayı ve okumayı çok seviyorum. Biraz içine kapanık biriyim. Bu yüzden duygularımı, düşüncelerimi yazarak ifade etmeyi tercih ediyorum. Dışarıdan bakıldığında soğuk, asosyal biri olduğumu söylerler ama ben ısrarla öyle olmadığımı düşünüyorum.
+Ahah peki!Bence yaşına göre oldukça iyi yazıyorsun.Bu hikaye nereden aklına geldi?
-Gecenin bir yarısı hayaller kurarken buldum aslında. Bu tamamen benim kendi hayalimdi. Kafamda başrolü kendime verdiğim kurgular oluştururum hep ve bu da onlardan biriydi. Sabahı beklemeden kalkıp yazmaya başladım. Tamamen öylesine yazmaya başlamıştım, hiç takipçim yoktu ve şimdi hikayem hakkında röportaj yapıyorum. Benim için oldukça şaşırtıcı :)
+Evet :)Sende tursuu gillerdensin demekki..Bir idolün falan var mı?watty yazarlarından biride olabilir bu
-Burada okuduğum ilk hikaye Küçük Mucizeler'di. Bu kitap sayesinde buranın bağımlısı oldum. Sanırım visnelikapkekk gibi olmak isterim :)
+Pekala benimle bu röportajı yaptığın için teşekkür ederim.Çok hoştu cidden :)
-Önemli değil ben teşekkür ederim :)
---
Sizde hikayenizin keşfedilmesi gereken bir hikaye olduğunu düşünüyorsanız bize mesaj atın.İlgimizi çekerse size geri döneceğiz.Teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞFEDİLMEMİŞ HİKAYELER
CasualeBurada keşfedilmeyen hikayelerin belirli bir okuyucu kitlesine ulaşmasını sağlayacağız...Hikayelerinizin hakettiği değeri görmediğini düşünüyorsanız bize mesaj atın.