Merhaba!
Size oldukça ilginç fantastik bir hikayeyi sunmak istiyorum.Karanlık Deniz.Oldukça ilginç bir hikaye.İlk bölümden itibaren merakla okuduğumu söylemem gerek.Yazarıyla kısa bir söyleşi yaptık.Umarım dikkatinizi çeker.
---
+ Bana kısaca hikayenden bahseder misin?Kurgusu oldukça ilgi çekici :)
- Ya şimdi şöyle daha önce de insanlar konusu ne diye çok sordular hatta çok yakın arkadaşlarım da merak ettiler ama eğer size çat diye konusunu söylersem çok büyük bir spoiler vermiş olacağım :) O yüzden şöyle söyleyeyim denizden korkan ama yine de sahilde oturan ve yürüyüşler yapan bir kızın başına gelenler ve hani asıl olayı söyleyemiyorum çünkü cidden merakınız taze kalmalı onu bilmeden okumalısınız :)
Ben bu hikayeyi taa 13 yaşında kurguladım.Yıllarca kafamda kurguladım ve kendi kendime sanki okumuş da izlemişim gibi fanı oldum :)
Hatta ilk bölüm için yakınlarımdan çok fazla 'yürümek, koşmak' demişsin gibi eleştiriler aldım. Ama ilk bölümü 13yaşınsayken yazmıştım ve bir cümlesini bile düzeltmek istemedim
+ Vayy anladım :)Evet düzeltme bu senin kurgun.Elbet eleştirenler olacaktır.Devam et böyle.Geleceği olduğuna inanıyorum.Birazda kendinden bahset
- 19yaşındayım diş hekimliğinde okuyacağım bu sene 5sene sonra diş hekimi olacağım :) balık burcuyum dolayısıyla hayal gücüm her zaman kaybolmayacak bir şekilde benle:) ilkokulda kompozisyonlar ve hikayeler çok yazardım. Sınıfta en çok benim yazdıklarım merak edilirdi çok beğenilirdi. Öğretmenlerim bu konuda hep beni destekledi. Hikaye yazmasam şiir yazarım. Elim sürekli kaleme gider. Bazen çizmeyi denedim ama çok başarılı bulmadım kendimi. Yazarak rahatlıyorum diyelim :)
+ Vay yazma tutkun var demekki :)Geleceğin yazarı olarakta görmek isterim seni.Kalemin gerçekten iyi.Hobi olarak yazarlığı düşünmelisin gelecekte.Teşekkür ederim benimle bu kısa röportajı yaptığın için.Umarım hikayen gereken ilgiyi görür :)
- Evet hayalim bir dönem yazar olmaktı ama ailem hobi olarak yine yap dedi :D Zaten yazmayı asla bırakamam karakterim bu şekilde :) Çok teşekkür ederim umarım ilgiyle yaklaşanlar olur :)
---
Sizde hikayenizin keşfedilmesi gereken bir hikaye olduğunu düşünüyorsanız bize mesaj atın.İlgimizi çekerse size geri döneceğiz.Teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞFEDİLMEMİŞ HİKAYELER
RandomBurada keşfedilmeyen hikayelerin belirli bir okuyucu kitlesine ulaşmasını sağlayacağız...Hikayelerinizin hakettiği değeri görmediğini düşünüyorsanız bize mesaj atın.