פרק 6 - ג׳ין

811 99 56
                                    

תקראו את ההודעה בסוף הפרק :)

00:00
שוב פעם, שוב השדה הזה. טאהיונג כבר לא היה מופתע בכלל, הוא רק חיכה לפנים החדשות שהוא יראה..
הוא הופתע לזהות שהוא מכיר אותן, זה היה לא אחר מאשר,
״סוקג׳ין?״

08:50
״היום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת לטאה טאה!״ בוגום שר בצעקות כשנכנס לחדרו של טאהיונג, שכבר ישב על המיטה, אבל עדיין היה בפיג׳מה. ״תודה בוגום״ טאהיונג אמר וחייך, מחבק את חברו הטוב, ״נו?״ בוגום שאל, ״ג׳ין״ טאהיונג ענה, ״ג׳ין? ג׳ין כמו קים סוקג׳ין?״ הוא שאל וטאהיונג הנהן, ״קים סוקג׳ין כמו הקראש של נאמג׳ון במשך כל התיכון קים סוקג׳ין?״ הוא שאל שוב וטאהיונג הנהן שוב, ״אתה.. בסדר?״ הוא שאל כשראה את פניו של טאהיונג נפולות, ״כן! יותר מבסדר, אני הולך לשדך בינו לבין נאמג׳ון, הגיע הזמן אחרי כל כך הרבה שנים לא?״ הוא אמר ובוגום כבר היה מבולבל לגמרי, ״מה? אבל נאמג׳ון באמריקה, והוא הנפש התאומה שלך! זו שחיכית לה! למה שתוותר עליה?״ הוא שאל וטאהיונג צחק, ״זה הכל בולשיט, כל הנפש התאומה הזו. אני אמצא אותה לבד, שנינו יודעים כמה נאמג׳ון וג׳ין מתאימים אחד לשני וכמה נאמג׳ון רצה אותו, אני בספק אם הוא לא עדיין רוצה״ הוא אמר והבעת פניו של בוגום השתנתה לעצב, ״למה אתה נראה עצוב?״ טאהיונג שאל, ״אתה תמיד חיכית לזה.. כל כך הרבה זמן, בחיים לא שמעתי אותך מדבר על כל העניין של הנפשות התאומות ככה..״ הוא אמר וטאהיונג נאנח, ״בוגום, בוא רק נגיד שאני יודע קצת מעבר למה שבן אדם רגיל יודע״ הוא אמר, ״עכשיו תלך לעבודה, אתה כבר כמעט מאחר, אני בסדר. אל תדאג״ הוא אמר וחייך אליו, בוגום נלחץ כשראה שהוא באמת מאחר, חיבק את חברו במהירות ויצא מהחדר, לא לפני שהסתובב ואמר לטאהיונג, ״בהצלחה.״ טאהיונג רק הנהן וחייך, וכשבוגום יצא מחדרו הוא קם להתארגן.

9:30
״אז אתה אומר לי שאתה רוצה לשדך בין ג׳ין לנאמג׳ון, אבל בלי שהם ידעו שאתה משדך ביניהם?״ קוקי, שעכשיו היה נראה כמו יונגי, אמר לטאהיונג אחרי שהרצה לו למה הוא לא רוצה להיפגש עם ג׳ין ולפתח לו תקוות. ״כן, ואז אתה תגיד למלאך של ג׳ין להגיד לו שלפעמים מי שרואים בחלום הוא לא בהכרח הנשמה התאומה שלך״ הוא אמר, ״מתי הסכמתי לקחת חלק?״ קוקי שאל, ״זה חלק מהחובה שלך כתפקיד המלאך שלי, כמובן״ טאהיונג אמר וקוקי צחק, ״אתה חושב שאני פיה קסומה שאתה מבקש ממנה משאלות? כי אני לא״ הוא אמר וטאהיונג צחק צחוק ציני, ״אתה תעשה את זה.. כי אתה אוהב אותי נכון?״ הוא אמר והסתכל על קוקי במבט תמים, ״אוח טוב..״ קוקי ענה וטאהיונג קפץ משמחה, ״אה ועוד משהו!״ הוא אמר, ״מה עכשיו..?״ קוקי שאל וגלגל עיניים, ״אתה גם דואג לזה שהזיכרון שלהם לא ימחק.״ הוא אמר וקוקי פער את פיו, ״אתה יודע שזה אסור! אני לא יכול לעשות את זה״ קוקי כעס, ״אבל אם מחר הזכרונות שלהם ימחקו, כל העבודה שלי תלך לשווא. ואני לא יודע עוד כמה פעמים תתנו לי נשמות תאומות לא נכונות או מתי זה ייפסק, אני חייב לעשות את זה היום״ הוא אמר וקוקי נאנח, ״אם יתפסו אותי עושה את זה יענישו אותי טאהיונג...״ הוא אמר וטאהיונג לא הגיב, רק הסתכל עליו בעיניים גדולות והתחנן, ״בסדר! בסדר, יש לך מזל שאתה חמוד״ הוא אמר וטאהיונג צחקק.

6 soulmates / taekookWhere stories live. Discover now