פרק 11 - יום הולדת 21

883 90 100
                                    

כעבור שלושה חודשים (או חודש במציאות כי לא העליתי פרק חודש וקצת 😂)

היום הזה הגיע.

טאהיונג וג׳ונגקוק יוצאים עכשיו כבר שלושה חודשים, והם מאושרים מתמיד. נאמג׳ון וג׳ין גם, ואפילו יונגי וג׳ימין נהיו זוג לפני חודשיים, אבל זה סיפור אחר. מחר יום ההולדת ה21 של ג׳ונגקוק. ההתרגשות הייתה גדולה כמובן, מחר ג׳ונגקוק יראה את טאהיונג בחלום, מחר כל המסע שלהם יסתיים, ומחר, ג׳ונגקוק סוף סוף יאמין במאה אחוז שהוא וטאהיונג נשמות תאומות. הוא לא פקפק בזה, והוא האמין לטאהיונג, אבל ברור שעמוק בפנים, בתור מישהו שכל חייו לא האמין בזה, הוא עדיין טיפה, ממש קצת, לא מאמין בזה.. אבל הוא לא יכול לחכות לזה, בדיוק כמו טאהיונג.

15:40
״בוגום!״ טאהיונג צעק כשהוא רץ בכל הבית עם כוסות פלסטיק ומפות שולחן בידיו, ״מה?״ בוגום צעק חזרה מהמטבח, ״קנית אלכוהול אתמול??״ הוא שאל, ״כן טאהיונג, זאת הפעם השלישית שאתה שואל אותי את זה בשעה האחרונה. תירגע, אתה לא תצליח לעשות כלום ככה.״ בוגום אמר כשטאהיונג נכנס למטבח לקחת עוד דברים, ״להירגע? לבן זוג שלי יש יום הולדת היום, יום הולדת 21! היום הולדת הכי חשובה ומשמעותית בחיים שלו ושלי! אני חייב לארגן מסיבה שתהיה מושלמת. שהוא לא ישכח אותה אף פעם״ הוא ענה ובוגום התקדם לעברו והניח את ידיו על כתפיו, מעמיד אותו במקום, ״טאהיונג, אני יודע עד כמה היום הזה חשוב ומלחיץ אותך, אבל ג׳ונגקוק יאהב כל דבר שתכין לו להיום בערב, אפילו אם תופיע עם שקית זבל כבגדים הוא ינשק אותך ויגיד תודה. אז בבקשה תירגע, אני פה לעזור לך, וגם נאמג׳ון, ג׳ין, יונגי והוסוק מגיעים עוד מעט, אתה לא לבד, והמסיבה תהיה מושלמת״ המילים של בוגום עזרו לטאהיונג, והוא נרגע מעט. הוא משך את חברו הטוב לחיבוק והודה לו.

19:00
טאהיונג וכולם התכנסו בסלון ובדקו שהכל מוכן. ״בלונים?״ הוא שאל, ״יש״ ג׳ימין ענה והצביע על כל הבלונים המפוזרים בבית, ״עוגה?״ ״יש״ בוגום בדיוק יצא מהמטבח עם העוגה בידו, ״בירות?״ ״יש״ נאמג׳ון אמר והרים חבילה של בקבוקי בירה, ״מוזיקה ורמקולים?״ ״יש״ ג׳ין צעק והרים את הטלפון שלו פתוח על פלייליסט שנקרא ״יום הולדת לג׳ונגקוק״, טאהיונג הסתכל על הכל וחייך, בדיוק הטלפון שלו צלצל והוא ראה שזה היה הוסוק, ״טאהיונג, אני עם ג׳ונגקוק עכשיו. כמה זמן אני צריך לעכב אותו?״ הוא שאל, ״הכל מוכן, אתה יכול להביא אותו לפה״ הוא שמע את הוסוק מאשר ונפרד ממנו לשלום ומנתק את הטלפון, בלחץ גדול מתמיד.

19:10
״הוסוק אנחנו יכולים ללכת הביתה כבר? לא הייתי עם טאהיונג כל היום ואני רוצה לראות אותו״ ג׳ונגקוק אמר לשני שישב מולו במסעדה לאחר שהם אכלו ביחד ארוחת ערב לכבוד היום הולדת של השני שמתקיימת מחר, ״כן הזמנתי חשבון שהיית בשירותים״ הוסוק ענה וג׳ונגקוק חייך והנהן.

6 soulmates / taekookWhere stories live. Discover now