00:00
עד שקול נעים מאוד גרם לו לפתוח את עיניו ולהביט באדם קצת נמוך אך יפה מאוד להביט בו, ״טאהיונג?״ הוא שאל וטאהיונג הנהן, ״נעים להכיר״ האדם הזר אמר, מה שבטוח, זה לא היה הוסוק, וזה גם לא היה נאמג׳ון.-
08:50
״היום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת לטאה טאה!״ בוגום שר בצעקות כשנכנס לחדרו של טאהיונג הישנוני. ״בוגום תפסיק לצעוק- לא שוב!!״ הוא נאנח וזרק את עצמו על המיטה בייאוש, ״מה?״ בוגום שאל מבולבל, ״משהו קרה עם הנפש התאומה שלך?״ הוא שאל וטאהיונג נאנח, הלוואי שהוא יכל לספר לו. הוא החליט לעשות כאילו הכל כרגיל, ״לא, הכל בסדר איתו.. אני לא בטוח מי הוא אבל הוא היה יפה מאוד, היה לו גוף די מחוטב והשיער הורוד שלו התאים לו מאוד.. כי הוא חמוד, וקצת נמוך״ הוא סיפר ובוגום חייך וחיבק את חברו, ״אני בטוח שהוא אדם טוב אם הוא הנפש התאומה שלך!!״ בוגום אמר וחייך, ״הייתי שמח להמשיך לדבר איתך אבל אני ממש חייב ללכת לעבודה, נדבר בערב?״ בוגום אמר וטאהיונג הנהן, אחרי שבוגום יצא מהחדר הוא נאנח, וחיכה להסבר של קוקי הפעם.09:17
הפעם הוא לא טרח אפילו להתקלח, הוא החליף בגדים מהר ויצא לכיוון המטבח להכין לעצמו כוס קפה, מחכה למלאך שיגיע. הוא יצא מהמטבח לכיוון הסלון וכמעט הפיל את הכוס מהיד שראה מי עומד בסלון שלו, ״הוסוק?״ הוא שאל, ״כן.. היי טאהיונג״ הוא אמר וטאהיונג לא הבין כלום, אם היום חזר על עצמו, והוא ראה איש חדש בחלום, למה הוסוק עומד בסלון שלו? איך הוא נכנס בכלל? ״מה אתה עושה פה?״ הוא שאל והוסוק גיחח והתקרב אליו, ״היה לי כיף אתמול.. ציפיתי לקבל עוד״ הוא אמר וקרץ, גורם לטאהיונג להתפלא מההתנהגות הסוטה של האדם שהכיר אתמול, ״למה אתה שונה כל כך?״ טאהיונג אמר כמעט בגועל ואז הוסוק פרץ פתאום בצחוק. ״מה כל כך מצחיק?״ טאהיונג שאל, ״אני לא הוסוק חתיכת טיפש, אני קוקי״ הוא אמר וטאהיונג כמעט נחנק מהרוק של עצמו, ״למה עשית את זה אידיוט!!״ הוא צעק וכמעט הכה בו מעט עד שנזכר שהוא לא יכול לגעת בו, ״קצת צחוקים מה קרה..״ קוקי אמר וטאהיונג גלגל עיניים.״מה הפעם?״ הוא שאל בכעס, ״עוד פעם עשו תקלה, גם הוסוק הוא לא הנפש התאומה שלך״ הוא אמר וטאהיונג התחיל להתעצבן, ״תגידו אתם רציניים? אני מתחיל להרגיש שאני העכבר ניסויים שלכם!״ הוא צעק, ״סליחה טאהיונג, אם הייתי יכול הייתי עושה משהו בעניין אבל אין לי כל כך מה לעשות, אני לא אחראי על זה אני אחראי רק לבשר לך הכל.״ הוא אמר וטאהיונג הבין שהוא צודק ונרגע קצת, ״זה אומר שגם להוסוק עכשיו אין נפש תאומה?״ הוא שאל בעצב וקוקי הנהן, ״ולמה אתה נראה כמוהו?״ הוא שאל, ״שוב, אני לא יודע, תשאל את עצמך את זה״.
״טוב.. אז החמוד בחלום שלי הוא הנפש התאומה שלי?״ טאהיונג שאל אחרי שתיקה קצרה, ״כן. קוראים לו פארק ג׳ימין ל׳חמוד׳ בחלום שלך״ הוא אמר וטאהיונג הנהן, ״הוא לומד איתך ועם בוגום באוניברסיטה אבל הוא לומד ריקוד ושירה אז לא יצא לכם להיפגש אף פעם״ הוא אמר, ״גם הוא רוקד?״ הוא מלמל וקוקי צחק, ״מסביר את הגוף שלו נכון?״ קוקי הוסיף וקרץ, ״הוא גדול ממך רק בחודש אז כל העניין של הנפש התאומה חדש גם לו״ הוא אמר וטאהיונג הנהן, ״הוא לא עובד או משהו כי אבא שלו הוא מפיק מוזיקה מפורסם ויש לו די הרבה כסף.. אבל הוא לא ילד של אבא, הוא עובד מאוד קשה.. אני לא יודע למה אני אומר את זה בעצם, הוא יספר לך בעצמו.״ קוקי אמר וטאהיונג הנהן, ״ואיך אני אמור להגיע אליו?״ הוא שאל, ״זוכר את הוסוק?״ הוא החזיר בשאלה, ״אתה רציני? אני ליטרלי מביט על הגוף שלו עכשיו שאני מסתכל עלייך״ טאהיונג אמר וקוקי צחקק, ״הם באותה כיתה״ הוא הוסיף, ״ואתה אומר לי שאני צריך לדבר איתו אחרי כל מה שקרה אתמול?״ הוא שאל, ״הוא לא זוכר שזה קר-״ ״אז מה! אני כן, זה יהיה מביך רצח, במיוחד אחרי הסצנה בים..״ הוא הוסיף, ״אה כן רציתי להגיד לך כל הכבוד על זה!״ קוקי אמר וחייך חיוך שטאהיונג לא אהב, ״טוב אני הולך לביקור אצל הוסוק, ביי!״ הוא אמר כדי להתחמק ויצא מהדירה במהירות.
YOU ARE READING
6 soulmates / taekook
Romance(הושלם) קים טאהיונג חי בעולם בו כשאתה מגיע ליום הולדת ה21 שלך הפנים של הנפש התאומה שלך מתגלות אלייך בחלום. אבל הייתה תקלה, וטאהיונג מקבל 6 נפשות תאומות.... - יחסים בין בנים - תוכן מיני (מעט) - שיפים צדדיים, טאהג׳י, וימין, ויהופ, וימון, טאהג׳ין, יו...