🍁12🍁

1.7K 52 6
                                    

Ola
Właśnie nastał dzień w którym spotkam się z Jeon'em! Czy ja powariowałam? Mam się spotkać ze sowim idolem! Co ja na siebie włożę?!

Cookie
Spotkamy się o 18 w....gdzie?

Małpka
Em....W parku...wiem! Gdzie jest wytwórnia! Jest tam jakiś park blisko?

Cookie
Nie😞

Małpka
A cokolwiek innego gdzie moglibyśmy się spotkać i nie będzie tam fanek?

Cookie
Przyjdź pod wytwórnie. Zabiorę cię stamtąd!

Małpka
Okej!

-Karolina!

-Słucham ja cię uprzejmie!

-Co mam na siebie włożyć?

-Idziesz na spotkanie z Jungkook'iem?

-Z nim...

-To włóż spodnie z dziurami zwykłą bluzkę i skórzaną kurtkę! Pomaluj się tak jak zwykle i będzie git!

-Tak myślisz?

-Ja nie myśle! Ja wiem!

-Dzięki! Kurde! A gdzie są moje spodnie z dziurami?

-Które?

-Te jasne!

-Na suszarce w łazience!

-Dzięki!-Zaczęłam wyciągać rzeczy z szafy (te które były mi potrzebne). Krzątałam się po apartamencie (Tak! Mamy apartament)
Szukałam tego tamtego...to mi zajęło półtora godziny!

W końcu weszłam do łazienki. Ale gdybym czegoś nie zapomniała to byłabym święta!

Wróciłam po zapomnianą rzecz po czym zaczęłam przygotowywać się do spotkania. Kocham moją pamięć!

🍁🍁🍁

Cookie
Już tylko pół godziny! Zaraz umre😱

Małpka
Nie umieraj mi tam! Jesteś mi potrzebny! W senie nie do końca potrzebny, ale nie umieraj!

Cookie
Ale umrę

Małpka
Masz nie umierać!😡

Cookie
Już się nie denerwuj! Nie umrę!

Małpka
Dla mnie?

Cookie
Tak!

Małpka
Słodkie☺️

Cookie
Ty też!

Małpka
Dobra! Misze już wychodzić....pa!

Cookie
Czekam!

________________________________
No to tak! Wszyscy kochajmy Ji Chang Wook'a! Moja przyjaciółka twierdzi, że Lee Jong Suk jest słodszy! Kto jest Ji Chang Wook taem?

________________________________No to tak! Wszyscy kochajmy Ji Chang Wook'a! Moja przyjaciółka twierdzi, że Lee Jong Suk jest słodszy! Kto jest Ji Chang Wook taem?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Saranghae Ji Chang Wook!❤️

PinkOlka/나비🦋 (Ji Chang Wook Taem!)

Snapchat |BTS Jungkook|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz