Kimse yorum yapmadığına göre okumumuyorlarda olmalı problem değil benim hoşuma gidiyo sonuçta yazmak ama yorum yapsanız hani??
Bölüm şarkısı:KUPA KIZI SİNEK VALESİ -TEOMAN-
Son günlerde onu nerde görsem kaçıyordum çünkü her gördüğümde ağlıyasım geliyordu.Annem bi gün zorla beni dışarıya attı.Bikaç arkadaşımı çağırmış biz de şehirin uzağında bi kafeye gitmeye karar verdik.Cafeye geldiğimizde cafe çok sakindi fakat yarım saat sonra çok kalabalıklaştı.Son olarak yan masamız boş kalmıştı çok şükürki boştu eğer orda birisi olsaydı onun nefes alışını bile duyabilirdim bu kalabalıkta.Yaklaşık 1 sat kadar oturduk sonra cafeye çok yakışıklı bir çocuk geldiğini fark ettim ve o boş olan masaya oturucaktı galiba bana doğru gelirkenben bütün ilgimi çocuğa vermiştim çocukda bana bakıyordu her gördüğüm platonik olacak değil ya.Çocuğa bakarken arkasından biri onun önüne geçti be tam onu görmek için eğildimde öndeki ses ''Öhmm'' ben yakışıklı,karizmatik,tatlı,çekici olan çocuğa bakarken biri konsantremi bozmuştu. gözlerim öksüren çocuğa bakmadan ''Ne var!!'' dedim.''Yo yok bişey'' dedi. Gözlerimi konuşan çocuğa devirdiğimde karşımdakinin John olduğunu fark ettim.
AMAN TANRIM!! neredeyse ağlıyacaktım beni güçsüz bi kız falan diye bilmesini istemezdim koşarcasına cafeden çıktım çıktığımda .Durdum.Arkamda henüz kimse yoktu fakat bulunduğum yerdede kimse yoktu bir tek bulunduğum kafe vardı oradanda çok uzaklaşmıştım karşıda bir köprü gördüm ve oraya doğru ilerledim.Köprüye geldiğimde altımda bir deniz olduğunu fark ettim.Bacaklarımı köprünün demirliklerine sarktım ve ağlamaya başladım kafamı aşağıya gömmüş ağlıyordum hemde bağıra bağıra.Yanımda birinin olduğunu fark edince ''Defol burdan John'' dedim fakat hala kafam denze gömülüydü.Kafamı kaldırıp ona vuracaktım fakat karşımdaki kişi John değildi cafedeki tatlı çocuktu.''Pardon'' dedim.''O piç sana ne yaptı!''
''Hiç birşey'' ''Zaten sorunda bu hiç birşey yapmıyor HİÇBİRŞEYY!!''
''Bence şanslısın sonuçta daha sana hiçbirşey yapmamış''
''Haklısın aslında''
''Buarada ben Alex''
''Emma''
gülümsedim.Sonrada elindeki poşetten içki çıkardı.Tbikide içmiycektim öyle bi kız değildim fakat 'içince bi anlık da olsa uutyorsun ' dediklerini denemek için bir tanesini kafaya dikledim.Hala unutmadım birtane daha ve birtane ve birtane ve birtane ve birtane daha geçiyordu içmdeki acı hafif ten olsa bile geçiyordu nedensiz bi mutluluk geliyordu içime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONİK AŞK...
RomanceSevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilir bazen küçük bir an için ömür bile verilir...