Multimedya da John-Emma-Jessica(Emma nın annesi)-Lisa(John nun annesi) :))
Sabah kardeşimin öpücüğüyle kalktım tabi hiç alışık olmadığım için tokat attım ama bu sevildiğimi hissedirdiği için mutluydum.Johnu 3 sene geçmesine rağmen hala ilk günkü gibi seviyodum.Aşıktım.Fakat yakışıklı çocukların bana olan ilgisinide hiç terslemedim doğrusu aksine mutlu oluydum.Arada bir flört edebiliyordum fakat en fazla 4 gün sürüyodu çünkü istediğim şey onlarla değildi .Her ne kadar John u düşünüp onlarla flört etsemde yapamıyordum karşımdaki odunlarda bana göre değildi zaten tamam tatlılardı ama tatlı oldukları için odunluklarını görmezden gelemezdim heralde...
-Günaydın prenses
-Günaydın anne
-Bil bakalım bize 1 hafta sonra misarfir olarak kim geliyo!!
Annem fazlasıyla neşeliydi bende kim dercesine kafamı salladığımda:
-Senin aşk dolu baktığın çocuk Johnn!!!
Anneme herşeyimi anlatırdım çünkü beni anlayışla dinleyip yorum yapardı ve asla bana karışmazdı.Solucan kitabından esinlenerek br sevinç gösterisi yaptım.Sonra babamın bana ne yapıyon be salak bakışını yakalayarak yerime usulca oturdum.
#1 Hafta sonra
-Kızım malmısın aç şu kapıyı!!
Annemin çığılığından sonra saçlarım ev topuzu altıma bir şort üsütmeyse babamın t-shirt lerinden giyinmiş ve yatağımdan kalkmaya çalışırken kapının açıldığını gördüm benim salak kardeşim kapıyı benden önce açmıştı ben mal gibi kapıya bakarken annemin bana:
-Emma kızım bak bu da John un annesi Lisa
Kaddının arkasından bavullarla John u görünce şaşırmıştım aslında heberim vardı geleceklerinden fakat son 2 günde unutmuştum.
-Emma büyümüşssün güzelleşmisin .dedi John 1 dakka ya sen benim platonik aşkımısın noluyo beybisi !! Artık dayanamayıp sevinç dansmı yapmaya başladım.Tabikide odamda yapmıştım :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONİK AŞK...
RomanceSevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilir bazen küçük bir an için ömür bile verilir...