Acı Günler

100 8 0
                                    

Gerizekalı biri olduğumu belirtip ağlıyarak odamadan çıktım.Sinirliydim çünkü ben ona aşıktım onu seviyodum ama o beni çok yanlış anlamıştı ben üç sene boyunca hep onun hayalini kurarken onun başkası adına hayaller kurduğunu bilmek çok acı.O günden sonra evde kalmadım bazen hastanelerde bazende teyzemde geçirdim hastanelrde geçiriyodum çünkü hiç bişey yiyemiyodum.Hastaneye gelir ve belki benden özür diler anlar sanıyodum ama yapmadı oysaki hala bizim evde kalıyodu.

Yaz bitmişti ve onlarda gitmişti eve taşınmıştım tekrar.Onun umrunda olmamak tarif edilemiyecek kadar kötü bi his.Onu sevdiğini herkesin bilmesi fakat onun bilmemesi ironik...

Her gün arıyodum onu gizliden bazende kendi numaramdan konuşuyoduk benle gerçekten çok iyi konuşuyodu.Ama karşıma geçince bile merhabama bile cevap vermeyen çocuk oluyodu.

Hiçbir gün uyumadım eimde değildi uyuyamıyodum.Ağlamaktan gözlerimin altı şişmişti.Gelen geçen bana bakıyodu bu ölümcül bakışlara katlanmıycaktım tabikide bütün gün evde olacaktım okul ve ev.

Günler hızla geçerken yaz tekrar başlamıştı.Ben anneme ısrar ediyodum çünkü onu görmek istemiyodum teyzemin yanına gitmek en iyi fikirdi bence.Ama yollamadı çünkü gelmiyecekmiş zaten.İçim rahattı.

 annemim kuzenin çocuğu aynı zamandada John nunda kuzeni oluyodu.Ve onunda doğum günü varmış oraya gidecektik.Parti bir yazlıktaydı ve şehirdende uzaktı.

Gelmiştik ve burası gerçekten çok güzeldi.Evin önüne geldiğimizde oturan 5 kişi vardı annemler ve ben tokalaşırken en sonda John u fark ettim elimi uzattım ama karşılık vermedi.İçeriye geçtik annemlerle.John la bugün konuşmaya kararlıydım.Ama ben onun yanına gidince hemen kaçıyodu.En sonda gerçekten çok sinirlendim ve babamın yanına oturdum .Babam mutfağa gittiğinde John yanıma oturdu.Ben şaşkın şaşkın ona bakarken tanımadığım bi adam ki galiba oranın sahibi "John orada Max oturuyo sen sandalyeye geç" deyince kalktı ve gitti.Bende sinirden ağlamak haykırmak istiyodum.Anneme söyleyip üst katlarda bi odada yattım.yaklaşık 2 dakika sonra kapının açıldığını fark ettim gölgeden John un o kıvırcımsı saçlarını görebiliyodum.Diğer yatağa oturdu ve üstünü değiştirdi.Ordaydım ama iyikide benim gözler kapalıydı.

PLATONİK AŞK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin