Özürlü Bella :D

91 7 11
                                    

Hastaneden çıkınca John beni evime bıraktı ve bidaha hiç onu görmedim 1 ay geçmişti.Onu aradım ama hiç açmadı.Ve bizimde Johnla 1 hafta sonra onun yaşadığı yere gidicektik.Hala onu seviyodum ama onun beni sevmediğini bilmek canımı çok acıtıyodu katlanıcaktım bu acıya .Katlanıcaktım.

Sabah kalktım üstüme bikaç sıradan şey atıp Bella lara gidicektim.Doğum gününü kutlamayı unutmuştum.Evin kapısına geldim kapı hafif aralanmıştı içeri girdim.Birkaç kez Bella diye bağırdım fakat cevap veren kimse olmadı 2. kattan tıkırtılar geliyodu merdicelerden çok yavaşça çıktım Bella bağrıyodu ne olduğunu anlamamıştım ona zarar gelicek diye korkuyodum. Bellanın odasına aniden girdiğimde ağzım açık bi şekilde yere çömeldim çığlık attım onlarsa yaptıkları o iğrenç şeyi durdurup bana bakıyolardı ve aynı pozisyondalardı.

Çok sesli bir kahka attım ardında gülme krizine girdim sonrada Bellaya

-B...ende s...ana d...oğum g...ününde John ne vericek diyodum hahahahhahahahahahahha

Malmıyım ulan ben kaç yıldır şu çocuk için ölüyorum fakat onu başka biriyle şey yaparken görünce gülme krizine giriyorum delimiyim ne?!

Ayağa kalkıp odadan çıkıcaktımki benim lanet olasıca çenem aniden''WUHHUUU SÜPER GİDİYOSUN BEBĞİMM!'' Bellaya bakarak bağırdım.Mutfağa geçtiğimde masada br Jack daniles görüyodum dayanamayıp hepsini ağzıma diktim sonrada buzdolabından 2 tane daha alıp dikledim.Ahh John ne kadarda severdi bu içkiyi.Ayak sesleri duyunca belli etmesemde irkildim.Kafamı kaldırıp''Doğum günüm henüz gelmedi John'' dedim John beni taklidimi yaparcasına geveledi.

İçklrerin hepsini bitirip evden çıkacakken omzumda bi el hissedim''Bak John son defa diyorum Doğum günüm 1 Haziran ve biz Temmuzday-'' Arkamı döndüğümde Bella bana mal mal bakıyodu  ve ben tam arkamı dönmüşken ''O hala benim'' Bu kızın ağzına sıçmalımıydım yokssa çekip gitmelimiydim.Çekip gitmek daha mantıklıydı.

PLATONİK AŞK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin