Düşünsenizie siz birini çok seviyorsunuz,aşıksınız ama karşınızdaki kişi sizin en yakınınızı seviyo ,aşık.İşte o zaman hayat bok gibi gelir size işte o zaman kapılırsınız umutsuzluğa...
Ogünden 2 gün geçmiş fakat ben hep evdeyim 5 gün sonrada Johnla 30 saatlik yolculuğa çıkıcam.Önceden olsa can atardım fakat şuan istemiyorum,acıyor kalbim.
Telefonumu açmak zorundaydım annem bana ulaşamazsa kızabilirdi.Açtım.Yuh 190 mesaj,60 cevapsız çağrı,800 whatshapp mesajı.Ben oysaki çok yanlız insanımdır nolduda böyle popi oldum bilemedim doğrusu.Annem sadece 2 kere aramış mesaj bile atmamış kadına bak be.Diğerlerinin hepsi Johna ait.Umrumda bile değilsin bebeğim.Aslında o kadar çok umrumdaki kimi kandırıyorum ben bikerecik ariyim ya nolcakki??
-ALO?
-Nerdesin sen sana kaç gündür ulaşmaya çalışıyorum gerizekalı üstünü giyin ve dışarı çık dışardayım.
-Yok
-Ne yok??
-Gelmiycem
-Hahahaahhaha Emma hadi gel bebeğim
-John
-Hı?
-Senden nefret ediyorum
Ben böyle dedim ama şimdi bu çocuk evime filan gelir olum evime gelirse çok kötü olur lan kapıyı açmamki zaten.Telefonum yine çaldı tahmin edin kim çok zor bi cevap vericem size John!!
-Ne var ne ne ne ne var??
-Dışarı çık
-Çıkmıycam
-Ben geliyorum
oha suratıma kapadı bide sıkıyosa gesin eve bizde çelik kapı var zuhahahahahahha.Oha kapı anatarla açıldı arkama dönsemmi kız şimdi korktum bak döniyim bari.John bizim anahtarı nerden bulmuş çok merak ediyorum .Arkamı döndüm çok az bakıştık ben gözlerimi onunkilerden çektim ve odama doğru gittim sanki ben onu hiç görmemiş gibi.Arkamdan gelerek kolumu tuttu pic herif.Dur bunlada kalmadı üstümdeki pijamalrı açıp dolabımdan bişey giydirmeye çalıştı fakat yapamadı.
-Siktir git
-Emma artık yeter
-Ne yeteri ya ne yeteri?? sen benim hayatımı bok ettin farkındamısın?
John kollarımdan tutup kendine çekti bense onu kendimden uzak tutmaya çalışıyodum kollarımı ondan çekip gövdesini kendimden uzaklaştırmaya çalıştım ama olmadı kendine daha çok çekti.dudaklarını anlıma deydirdi bense onun suratına baktığımda dayanamadım basdım tokatı
-Bence artık üstünü giyin
-John git.Siktir git.Defol git.Bi şekilde git artık nol-
John beni susturmak için yaptığı şeye karşılık verdim.Çünkü onu seviyorum.
-Ne... ne yap-
-İlk öpücüğümü kaptın. dedi alayla gülerek
-İlk sevişmeni alamdığım için çok üzgünüm.dedim kahka atarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONİK AŞK...
RomanceSevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilir bazen küçük bir an için ömür bile verilir...