Evelin
Az erdő nagyon szép. A természet hangját sajnos nem hallom, mert Laura folyton löki a szöveget a fülembe.
-Laura már elmondtad, hogy tetszik neked. Nem kell 6.-szora is mondani.
-Shh. Halkabban még meghallja.
-Hát persze hogy hallja itt áll melletted.
Ádám
Máté a lehető legjobbkor csatant mellém.
-Szeva.-köszönök
-Szia.
-Ma estére ne tervezz semmit.-mondja
-Mert?
-Van egy tervem.
-Mégis miféle terv?-kérdezem, unottan- Remélem nem olyan, mint a múltkori.
A múltkori a terv az nem sült el jól. Az az idióta kitalálta, hogy mászunk be a szellőzőbe és a lányokat nézzük meg ezzel semmi gond. Szépen haladtunk a szellőzőben. Vannak néhol rácsok, amivel kilehet látni. Mátéval az egyik ilyen rácson benéztünk. Az igazgató volt ott a helyettessel és nem a papírokkal foglalkoztak. Nem bírtam elnézni ledermedtem. Majd egy két pattanás és leestünk.
Ez a kis múltkori terv miatt kaptunk igazgatóit.
-Nem nyugodj meg. Most jobbat fogsz látni.
-Mégis mit?
-Lesz a lányoknál pizsamaparti Klaudia azt mondta este menjünk át.
-Nem megyek.
-Haver! Ne csináld már! Klaudia is ott lesz. Tudod Klaudia. Klaudia. Tudod ő szokott erotikus mozdulatokat csinálni.
-Amit te erotikus mozdulatoknak hívsz azt felént tornának hívjak.
-Mindegy. De most komolyan döki gyere már.
-Ki lesz még ott? Már, mint Klaudián kívül.
-Honnan tudjam? Senki más nem fontos.
-Értem haver.-paskolom meg a hátát.
-Figyeld, már mi csinál az a szerencsére. –mutat a kezével a mögöttünk lévő Evelinre
Egy kis madárkát rak vissza a fészekbe. Elégé a szikla, vagyis inkább a szakadék szélén áll. Nyújtózkodik a szakadék felett lévő fészek felé. A sárga kis madárka hangosan csipog a kezében. Sikeresen vissza rakta a fészekbe a madarat. Egyensúlyát elvesztve billen a szakadék mélysége felé.
Evelin (pár perccel ezelőtt)
-Ott van egy szerencsétlen madárka.-nevet Laura
-Haddjad már. Leesett valahonnan.
-Talán onnan.-mutat a szakadék feletti ágra
-Lehet. Vissza viszem.
-De az nagyon bent van. Leesel.
-De, ha őt itt hagyom talán ma lesz az utolsó napja.
-De, ha leesel talán ma lesz az utolsó napod.
-Nem esek le.
-Laura gyere már ide!-ordibál neki valaki
-Na, most megyek de haddj ott a madarat.
Ádám(jelen)
Evelin után nyúltam. Kezemmel megragadtam karját. Vissza akartam húzni de..
De? Itt abba hagyni?
Nagyon gonosz vagyok😈
Ha tetszett 💬&⭐
VOCÊ ESTÁ LENDO
Elvétett lépések /befejezett/
Ficção Adolescente„Behunyom a szemem, mivel látni akarok." Kovács Evelin ruháját 3-ból 2-szer festék fogja be. Nincs szükségé semmi féle parfümre, mert egész testét az olajfesték szaga lengi be. Személyiségét nem lehet egy szóban elmondani. De, ha valaki kézzel feste...