သူမနဲ႔ ထပ္ေတြ႔မယ္လို႔ ေျပာခဲ့ေပမယ့္ ေဆးရံုကိုလည္း ထပ္ၿပီးမေရာက္ျဖစ္ေတာ့... Appa ကလည္း ထင္ထားတာထက္ ပိုျမန္ျမန္ဆင္းလိုက္ရတာေၾကာင့္နဲ႔ Schedule ေတြျပည့္ေနတာေၾကာင့္ေရာေပါ့.. သူမလည္း အျမန္ဆံုးေနေကာင္းလာပါေစ..
သူမ်ားေတြနဲ႔မတူဘဲ ထူးျခားေနေသာသူမကို စိတ္ထဲတစ္ေနရာကေန စြဲျမဲမွတ္မိေနတာကေတာ့ ေသခ်ာသည္..
ကေဖးဆိုင္ကို မေရာက္ျဖစ္တာလည္း ေျခာက္လေက်ာ္နီးပါး ၾကာခဲ့ၿပီ.. သူမအေၾကာင္းေတြလည္း မၾကားရေတာ့တာ ၾကာခဲ့ၿပီ..
တိုင္ဆိုင္မႈရိွရင္ေတာ့ တစ္ခါတေလ သတိရမိသည္.. ဥပမာ.. ဂါဝန္ေလးဝတ္ထားတဲ့ ဆံပင္႐ွည္နဲ႔ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ အိတ္ႀကီးႀကီးလြယ္ထားတာကို ျမင္မိတဲ့အခ်ိန္.. Tours လွည့္ေနတဲ့အခ်ိ္န္တိုင္း ဟိုတယ္က ေဘးအခန္းမွာ Membersေတြ ရိွတာကို သိေနရက္နဲ႔ အခန္းေ႐ွ႕မွာ ခဏရပ္ၾကည့္ ေနမိတာမ်ိဳး.. ေဆးရံုမွာ shooting ရိွတဲ့အခ်ိန္မ်ိဳးေတြမွာေပါ့..
သူမကလည္း ကြၽန္ေတာ့္ေနာက္ကို အျမဲလိုက္ေနတတ္တဲ့ ေကာင္မေလး မဟုတ္ေတာ့ဘူးထင္ပါတယ္.. သူမေပ်ာက္ေနခဲ့တာ ၾကာၿပီ..
.................>>>>><<<<>>>>>>><<<<<<<<<..................
KL's ❤
မဟုတ္ဘူး.. သူမအျမဲတမ္းလိုလို ေကာင္ေလးနားမွာ ရိွေနခဲ့ပါတယ္.. ဟင့္အင္း.. ရိွေနခ်င္ခဲ့ပါတယ္.. ေဆးရံုမွာ ေကာင္ေလးနဲ႔စၿပီး စကားေျပာခြင့္ရတဲ့ေန႔က သူမနဲ႔ေကာင္ေလးၾကားထဲက တံတိုင္းႀကီးျခားထားတာကို ျပန္သတိရတဲ့ေန႔..
ကိုကို..
ကိုကိုက Karlor နဲ႔ ေကာင္ေလးတို႔ကို ျမင္သြားခဲ့တယ္.. Karlor အခန္းထဲကို ျပန္လာေတာ့ ကိုကိုတို႔က ေဆးရံုေျပာင္းဖို႔ ျပင္ဆင္ေနၾကၿပီ..
ဟင့္အင္း.. ေကာင္ေလးရိွတဲ့ ေနရာေလးမွာပဲ ဆက္ေနခ်င္ေသးတယ္..