Rüyamsın (TAMAMLANDI)

1.1K 16 3
                                    


yazarı:mira_yelkenci



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Romantizm #1# İnanamayarak tekrar baktı, O'ydu! Tüm benliğiyle, ruhuyla birlikte her şeyini verdiği, o inanılmaz geceyi paylaştığı adam. Yaşadıklarından, içindeki kadının isteklerinden korkarak, perişan kalbini de alarak, bir hırsız gibi kaçtığı... Geceler boyu aklından çıkaramadığı, keşkelerinin tek sahibi, özlemle yanan benliğini sessiz gözyaşlarıyla serinletmeye çalışmasının müsebbibi... Karşısındaydı! Çaresizce, adamın gülerek çalışanlarla el sıkışmasını izledi, yaklaşıyordu. Kadere teslim olmuş bir halde, öylece kalakaldı. Kaçacak ne yeri, ne de zamanı vardı."Hülya Baysal, Mali Tahlil ve Risk Uzmanımız, efendim." Bölüm Müdürü Gürel Bey, önünü iliklemiş, saygılı bir şekilde personelini tanıtıyordu. İster istemez, yüzünü kaldırdı, karşısındaki adamla göz göze geldi; bir an o engin mavilerde boğuluyorum sandı. Genç adamın gözleri kısılmış, şaşırdıysa bile belli etmeyen bir ifadeyle bakıyordu; elini uzattı."Merhaba Hülya Hanım" dedi. Sesinin o tok, erkeksi tonu içini titretti; tıpkı o geceki gibi! "Sizden, epey destek almamız gerekecek" diye ekledi."Tabii efendim" dedi genç kadın, sesinin titremesine engel olamayarak. Kahretsin! Uzattığı eli, genç adamın avucunda bir kuş ürkekliğiyle öylece kalakalmıştı. Her şey, herkes silinmiş; kulaklarında, nefes nefese söylenen kelimeler yankılanıyordu."Tekin...""Rüyam, sevgilim..."Silkinip kendisine geldi. Yok, yok, gitmemişti, karşısındaydı! Bankanın yeni Genel Müdürü Ali Tekin Giritli; hayatındaki o tek gecenin sahibi, unutamadığı... Kaderin şaka yapacağı tutmuştu ve anlaşılan, bu sefer kurban Rüya'ydı!

OKUYUP BEĞENDİĞİM HİKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin