yazarı:lalizist
Sana Söz kitabının devam kitabıdır. Kurgunun daha iyi anlaşılması için okumaya ilk kitaptan başlayabilirsiniz.*"Bir adam sevdim yanındayken bile özlediğim. Aklıma, kalbime ve beynime işledi adım adım. Adam sardı beni tüm cesaretiyle. Ben korkaktım, o demir gibi sağlam. Kalbimin en merkezine yerleştirdim onu. Adam aldı beni kollarına. Güvenmediğim diyarlarda korkusuzca dolaştım onunla. Aşkın efsunlu mutluluğunu tattım, tutkunun en koyu tonuna şahit oldum. Adam dolaştırdı beni aşkın rüzgarıyla. Ben sevdim, deli oldum. Göremediğim tek bir saniyede kanatlanıp uçmaya hazır bir kelebek gibiydim artık. Adam gizemli oldu, ben ise sevdalı. Gözlerimin önündeki gerçeği göremedim aşkın sarhoşluğundan. Eğer açabilseydim gözlerimi, bana yapılanları görebilirdim. Açamadım o anı yaşayana kadar.Bir çığlık duydum bir gün, bu benim kendi çığlığımdı. Hayır dedim, gidemez. Bunu bana yapmış olamaz. İnanmadım. Kendimi buna inandıramadım. Kendime deliliği yakıştırdım ama ona ihaneti yakıştıramadım. Ben artık benliğimi kaybetmiştim. İçimdeki küçük kız kendisini yavaş yavaş öldürürken içimde büyüyen kadının oluştuğu kimlikten korkmaya başladım. Anlamıştım artık, ben yenilenmiştim adam ise bitmişti. Artık vakit gelmişti, bana yaşattıklarının bedelini her nefesinde ödeyecekti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUYUP BEĞENDİĞİM HİKAYELER
SaggisticaOkuyup beğendiğim kitapları tavsiye edeceğim sizlere umarım sizlerde beğenirsiniz.