«Hari pertama»
Anna telah sedar sepenuhnya dan mengenai keadaan dirinya..Anna memang telah mengetahui ia lama cuma dia 'segan' mahu memberitahu kepada yang lain².
Sebenarnya,semasa kali pertama dia bertemu dengan Doktor Seok Jin. Doktor Jin telah mengetahui perkara mengejutkan itu dan cuba memberitahu nya kepada Nadiya. Waktu itu,Nadiya yang menemankan Anna pergi buat check.
Namun,Anna menghalang Doktor Seok Jin daripada berbuat demikian dengan alasan 'segan' nya. Doktor Jin simpati.
Tiada apa lagi yang dapat dilakukan nya jikalau Anna telah memaksa nya.Doktor Jin sangat berharap agar dapat menyelamatkan Anna dari maut itu supaya Anna boleh selalu tersenyum seperti sediakala nya.
Tok..tok..tok..
Ketukan pintu bilik Anna mematikan lamunan nya yang jauh dah sampai ke mana dah tu.
"Heyy~"
Seorang lelaki tersenyum gummy menegurnya."Ah..doktor min,Anyeonghaseyo~"
Cuba mahu bangun sebab nak berikan tundukan hormat kepada Yoongi.
Namun lekas Yoongi berlari kearah nya untuk cuba melarang Anna dari berbuat demikian lagi."Tak apa..Tak apa! Jangan terlalu memaksa diri kamu sangat,ya?"
"N-Nae."
"Ehee..saya ada bawakan buah tangan untuk kamu. Saya letakkan disini."
"Ahh..buat susah² je doktor bawakan buah tangan ni. Saya ni betul² dah menyusahkan doktor lah."
Segan Anna."Tak adalah. Saya memang suka pun bawakan buah tangan untuk pesakit² saya..lebih² yang special punya"
"Nae?"
"Anna? Doktor Jin hyung dah mula pulih sekarang ni. Dia kata mahu terus lawat awak katanya bila dengar je saya cakap yang awak masuk wad. Tergesa² betul dia tu. Dasar orang tua betullah."
Kata² Yoongi tadi mengundang tawa Anna.
"Ahaaha..apalah doktor ni. Dia pun sama je tua nya. Mengata orang pula..heeehe.."
"Ish..bencinya. kata orang tua juga. Tak nak kawanlah!"
Merajuk Yoongi. Dipaling kan badannya membelakangi Anna.Anna tersenyum suka. Memikirkan bagaimana mahu memujuk Yoongi.
"Alaaa..Yoongi Oppa~"
Lembut suara Anna memanggil Yoongi..manja.Yoongi termakan umpan itu lalu memandang Anna semula sambil tersenyum riang di dalam hati.
"Eiii..muka doktor nampak macam orang miang pula dah."
"Hah! Kata orang lagi!! Dahlah Anna ni asyik suka nak buli orang je..tahulah saya ni terlampau comel dan kacak sangat...ishh"
Cebiknya marah."Hmph..merajuk lagi ke,cik abang oii!"
"Yalah saya-- ah! Anna hidung kamu? Tunggu saya pergi Appa saya!!"
Yoongi meninggalkan Anna untuk memanggil Appa nya,Doktor Min Yoonjae.
Anna mengesat hidungnya yang berdarah itu dengan lengan bajunya.
"Laa..Appa dia ke? Patutlah macam pernah tengok je muka doktor tu..aish..Bapa borek,Anak rintik rupanya...sama² pucat.hihihi"
"Appa...?"
"Bagaimana dengan keadaan Appa,ya sekarang ni?"
YOU ARE READING
Doktor Gila(sambungan)
DiversosAtas sebab faktor utama..Author terpaksa buat cerita ni di 'rumah' baharu di dalam Wattpad ni. Mana² Reader yang pernah baca cerita Doktor Gila ni,harap boleh maafkan Author!! Mianhae!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!