2. Bölüm: Tanışma Faslı

291 39 154
                                    

İlk bölümümüzün anlaşılması adına ikinci bölümü de hızla atıyorum. Fakat ileri bölümler bu kadar sık gelmeyecek. Diğer hikayelerimi çok ihmal etmek istemiyorum ☺️😇

Yazarınız Keyifli Okumalar Diler...

***

Kapağımızın Tasarımcısı olan malade-amour 'e  çok teşekkürler... Güle güle kullanacağım...
💃🏻💃🏻😍😍🌸

***

"Günaydın vahşi dişiler... Sessiz bir gece geçirdiğimize göre, burayı sevdiniz ha?" dedi gevşek gevşek sırıtan adam.

"Maymun..! Sabah sabah sinirlendirme beni..." dedi Arslan.

"Kusura bakma abi..." dedi Maymun ve hemen sırıtan yüzünü toplatıp önündeki yeni gelen kadınları dağınık bir şekilde yuvarlak olmuş erkek topluluğunun içinde hizaya soktu.

Arslan ellerini arkasında bağlamış bir şekilde, hizaya girmiş kadınların önünde bir ileri bir geri yüzümeye başladı. Ardından bir iki adım geriye çekildi ve hepsine tek tek baktı.

"Aranızda hekimlikten anlayan var mı?" diye sordu kalın sesiyle.

Tüm kadınlar bir süre sessiz kalmıştı ki titrek bir el hafifçe havaya kalktı.

"Söyle..." dedi Arslan.

"Babam... Babam biraz anlardı... Bu işlerden... Köyde... O ilgilenirdi... Bende... Az çok..."

"Tamam Kuzu... Tamam... Sakin sakin anlat... Korkma... Sabaha kadar seni bekleriz zaten!!" dedi Arslan. İlk başta yatıştırır gibi konuşsada son sözlerini adeta kükreyerek söylemişti.

Korkan kadına daha fazla bakmak istemiyerek,
"Akrep! Al şu Kuzu'yu Zürafa'nın yanına götür!" dedi.

"Tamam abi..."

"Hmm... Şimdi bakalım kimler kaldı elimizde..." dedi Arslan ve yine bir kadının önünde durdu. Bu kadın kısa boylu olduğu için başını eğerek karşısındaki kadının gözlerine bakmaya çalıştı. Arslan bakmaya çalıştıkça kaçmaya çalışan kadına son sözü Arslan'ın elindeki kırbaç söylemişti. Adam elindeki kırbacı kadının çenesinin altına dayadı ve kafasını yavaş yavaş yukarı kaldırdı.

"Küçüklerden iyi toplayıcı olur... Senin adın Sincap ve sende toplayıcı olarak Maymun'a yardım edeceksin," dedi Arslan ve Maymun'a kadını alması için işaret verdi.

"Yoldaşım belli olduğuna göre... Biz işe koyulalım..." dedi Maymun ve elindeki silah ile önündeki Sincap'ı itekleyerek yürüttü.

Gidenler ile yeniden gözlerini kadınlara çevirdi Arslan. Ve bu sefer yaşlı bir kadını gösterdi kırbacıyla.

"Hey yaşlı olan senin adın Tavuk... Bundan önceki ismini, cismini unut! Senin buradaki görevin Fil'e yemek konuşunda yardım etmek, ve işi öğrenmek..." dedi.

Kadın korkuyla hemen kafasını salladı. Adam aldığı tepkiyle gülümseyip kafasıyla Arı'ya işaret verdi.

"Gel benimle bakalım Tavuk ana... Seni kümesine götüreyim..." dedi Arı ve korkudan titreyen kadını o da arkasından ittirerek ilerletti.

HAYVANLAR ÇETESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin