6. Bölüm: Çete'nin İlk Yuvası

123 21 32
                                    

Yazarınız sizin desteklerinizi hep bekliyor ve bu güç ile yazmaya başlıyor..

Yazarınızı takip edip, hikayelerine güzel eleştiriler yapmayı lütfen unutmayınız 🤗

***

Yazarınız Keyifli Okumalar Diler...

***

"Baba adı..?"

"Baba adı..?"

"Kedi..!? Cevap ver.."diye seslenen Arslan'ın gür sesinden sonra kendine gelen genç kadın yeniden etrafındaki kişilere baktı. Ortaya attığı bir kaçış sözcüğü şimdi gerçeğe dönüyordu.

"Baba adı Ahmet.. Adım Gülpembe.." dedi Kedi zar zor toparladığı sesiyle.

Karşısındaki imam olduğu söylenen Arslan'ın Koç diye seslendiği kişi Kedi'nin söylediklerini önünde duran kağıda not almaktaydı.

"Allahü Teâlâ'nın emri, Peygamber efendimizin sünneti, mezhebimizin imamı olan Ebu Hanife'nin içtihadı ve hazır olan Müslümanların şahitlikleriyle, masada bulunan altın gerdanlık ve altın küpeyi mehr-i müeccel olarak, Cabir oğlu Alparslanı kocalığa kabul ettin mi?"

Altın gerdanlık mı..? Küpe mi..? Alparslan mı..? Kedi bir söylenenleri dinleyip anlamaya çalışıyor, birde etrafına bakıp parçaları birleştirmeye çalışıyordu.

Masada kalın zincirli ortası zümrüt taşlı etrafı kalın su damlası altın plaka ile çevrili kolye ve onun benzerinin küçük hallerinden 2 küpe duruyordu. Söylenin mehri bulmuştu.

Peki ya Alparslan..?

Yanında oturan Arslan'a döndürdü başını demek sen Cabir oğlu Alparslan'sın diye geçirdi içinden. Cabir oğlu Alparslan..

"..kocalığa kabul ettin mi ?" diye yeniden sordu imam.

"E-Ettim.." dedi Kedi ve aynı soruyu üç kere cevapladı.

"Siz de şahitlik ettiniz mi..?"

"Ettik.."

Arslan dışında şuan kimse burada olup bu nikahta bulunmak istemiyordu. Ve hepsi bir nikaha takılacağını şimdi öğrenmiş olmanın bocalamasını yaşıyordu. Fakat kimsenin bu nikahı durduracak cesareti yoktu. Çünkü Arslan'ı tanıyorlardı. Kendisine itaatsizlik etmenin sürgün olacağını veya canlarından olacaklarını biliyorlardı..

Bu yaşananlar nikahtan çok Arslan'ın bir güven sınavı gibiydi. Kedi sözünde duracak mı, Kurt Arslan'ın kararlarını sorgulayacak mı, Tilki Arslan'a öfkelenip itaatsızlık yapacak mı..? Bu nikahta Arslan bunları ölçüyordu.

Nikah bittikten sonra çete üyeleri hızlıca çıktılar çadırdan. Kedi ise oturduğu yerden kalkacak dermanı bulamıyordu kendinde. O kalkmadan Arslan masada duran kolye ve küpeyi Kedi'ye uzattı.

"Tak bunları.." dedi Arslan.

Kolyeyi kendi eline alan Arslan Kedi'nin ince boynuna geçirdi. Kedi de yavaşça yemenisinin boynunu açıp kulak deliklerine elindeki küpeleri geçirdi.

"Yanında taşıyabilmen için mehri takılardan seçtim. Hep tak ve beni hatırla Gülpembe.." diyerek kolyeyi taktı Kedi'nin boynuna.

HAYVANLAR ÇETESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin