Jack
Ik loop achter Colin aan naar boven.
We lopen naar de badkamer maar net voor de deur fluisterd Colin in mijn oor dat ik rustig moet blijven.
Ik knik en loop achter hem aan naar binnen.'Hey Amy' roepen ik en Colin blij.
Ze schrikt op en kijkt ons angstig aan.
'Rustig schat, we doen niks.' Zegt Colin zacht.
'Ik denk dat het tijd is dat je uitleg nodig hebt en dat je ons beter kan leren kennen.' Zeg ik. Ik zal proberen aardig te doen....
Ze knikt en kijkt ons met grote ogen aan.
'Weet je onze namen nog?' Vraag ik.
Ze knikt haar hoofd.
'Good girl' mompelt Colin in haar oor. Hij geeft haar een aai over haar haar en meteen kijkt ze hem blijer aan.
Ik en Colin gaan met onze rug tegen de verwarming aan zitten. Amy kijkt ons aandachtig aan.Waar beginnen we?' Vraag ik aan Colin.
Hij kijkt mij bedenkelijk aan.
'Misschien moeten we ons eerst voorstellen en wat over ons zelf vertellen.'
Ik knik.
'Goed plan. Begin jij?'
Colin lacht. 'Nou goed dan.'
Hij haalt diep adem.
'Ik ben Colin, ik ben 24 jaar oud. Mijn hobbies zijn knuffelen, sporten en gamen. Natuurlijk ook leuke dingen doen met mijn little. Ik ben eigenlijk een daddy.'
Ik zie Amy verbaast kijken. 'Dat leggen we straks uit.' Zeg ik grinnikend.'
'Ik ben Jack, ik ben 26 jaar oud. Mijn hobbies zijn straf geven, gamen, sporten en films kijken. Ook ik ben een daddy.
Amy knikt met open mond.'Wil jij ook iets zeggen over jezelf?' Vraag ik aan haar.
Ze word rood en kijkt naar de grond.
'Het hoeft niet hoor schat.' Zegt Colin.
'Jawel' stamelt ze.
'Ik ben Amy, ik ben 20 jaar oud. Mijn ouders zijn overleden toen ik 3 jaar oud was. Mijn familie wou geen contact meer met mij waardoor ik in een weeshuis terecht kwam. Ik ben gelukkig nog nooit geadopteerd maar toen ik 18 jaar werd ben ik vrijgelaten.'
Ik en Colin kijken haar met open mond aan. Wow... dat wist ik niet...'Eh' begint Colin om de stilte te verbreken. 'Heb je ooit relaties gehad of met iemand over kinks gepraat?'
Weer kijkt ze naar de grond en word meteen rood.
'Nee' zegt ze nerveus.
'Is niet erg schat.'
Colin aait haar over haar hoofd heen en geeft haar een bemoedigde knipoog.
'Jack wil jij uitleggen wat wij met daddy en little's bedoelen?'
Ik knik.
'Ken je ddlg, Amy?'
'Nee...' zegt ze terwijl ze zich schaamt.
'Niet erg, schat.'
'Er zijn onderdanige mannen en dominante mannen.'
Ze knikt.
'Colin en ik zijn allebei dominant. Dat betekent dat wij andere mensen graag domineren. Wij geven ze graag bevelen en hebben meer macht dan hun.'Colin
'Je hoeft niet bang te zijn. We weten dat je een onderdanige bent en we zullen je niks doen.
'Jack en ik hebben een daddy dominantie.' Amy kijkt ons nog steeds met open mond aan.
'Wij willen ons als een 'vader' voelen voor een little. Een little is iemand van een oudere leeftijd, die zich naar een jongere leeftijd kan gedragen.'
'Je denkt dat ik een little ben?' Stameld Amy.
'Ja schat, we vinden je geweldig. Ookal is dit allemaal nieuw voor je, we hopen toch dat je het wilt proberen.'
Amy knikt ongelovig haar hoofd.
'Ik wil het best proberen, maar ik wil wel graag hulp, begeleiding en geduld.'
Ze blijft even stil. 'Ik vind dit best lastig, ik weet niet precies wat ik kan verwachten en eigenlijk vind ik het best wel eng.'
Ik en Jack knikken. 'Dat zullen we doen.' Roept Jack blij.
'Het komt goed schat.'
Ze bloost en slaat haar armen om hem heen.(Bijgewerkt 23-10-18)
JE LEEST
Changes in a little {Dutch / DDLG}
RomanceDit verhaal gaat over Amy. Ze is 20 jaar oud en woont in haar eentje ergens in een flatje. Als ze op een avond dronken terug loopt naar haar flatje, kan ze haar huissleutel niet vinden. Opeens staat er iemand achter haar die haar ontvoerd. Dan veran...