~9~

4K 48 7
                                    

Amy
'Ik wil het best proberen maar ik vind het wel eng.'
Colin knikt begripvol.
'Wij zullen op je letten kleintje.'
Ik zucht opgelucht.
Ook Jack knikt zijn hoofd. 'We zijn niet goed begonnen maar ik zal een betere daddy voor je worden.'
Weer zucht ik opgelucht.

'Mag ik misschien uit bad?' Vraag ik ongemakkelijk om de stilte te doorbreken.
Colin knikt. 'Natuurlijk, voor deze keer mag je jezelf aankleden maar ik leg wel de kleding klaar.' Weer knipoogt hij naar mij en huppelt hij vrolijk weg.
'Jack?' Jack kijkt snel op. 'Help mij eens met de kleding uitzoeken.' Roept Colin dramatisch.
'Ik kom al' roept Jack terug.
Hij zucht, rolt met zijn ogen maar loopt daarna toch de kamer uit.
Niet veel later komt Jack de badkamer weer inlopen. 'Ik heb de kleding voor je, de handdoeken liggen in de kast.' Zegt hij snel.
Oké..... dat was raar....

Ik stap het bad uit en ga rustig op zoek naar de handdoeken.
Uiteindelijk heb ik ze ergens onder in een la gevonden.
Dit is helemaal geen kast...
Ik pak de kleding wat de jongens voor mij uitgekozen hebben.
Het is een lang roze vest, daaronder komen hoge kniekousen die ook roze zijn. Ook liggen er roze gympen bij en een setje ondergoed.

Ik trek de kleding aan maar de gympen doe ik toch nog even niet aan.

'Wow' ik draai me geschrokken om en zie Colin verbaast kijken.
'Het staat je prachtig schat.' Roept hij enthousiast.
Ik bloos en pak uit verlegenheid een borstel om mijn haar te kammen.

'Kom eens schat'. Ik kijk Colin raar aan. 'Ik ben er al?' Hij begint te lachen en spreid zijn armen. 'Ik bedoel dichterbij.' 'O' hij begint te lachen en kijkt me verwachtingsvol aan.
Ik leg de borstel gauw weg. Ik kruip tussen zijn armen en voel dat hij me stevig vasthoud.
'Ben je moe meisje?' Fluisterd Colin in mijn oor. Ik schud eigenwijs mijn hoofd. 'Nee.' Colin grinikt zachtjes. 'Zal ik je haar invlechten schat?'
Ik knik enthousiast mijn hoofd en draai me om.
Ik voel zachte trekjes aan mijn haar, hij gaat steeds verder naar beneden.
Dit voelt zo prettig...

Als hij klaar is, kijkt hij mij lief aan en geeft hij me een kusje op mijn hoofd.
Ik ga weer lekker liggen tussen zijn armen en langzaam leg ik mijn hoofd comfortabel neer in zijn nekholte en sluit ik mijn ogen.

Colin
Ik kijk liefdevol naar Amy.
Volgens mij vertrouwd ze me al een beetje.

Ik til haar heel zachtjes op en loop voorzichtig richting haar wiegje.
Ik pak een soort baby slaapzak en leg haar erin. Voor de zekerheid dat ze het niet koud krijgt sla ik de dekens over haar heen.

Jack
Colin komt blij naar beneden lopen.
'Gast!' Roept hij blij.
Amy wil onze little zijn, wel vind ze het erg eng.'
Ik kijk verrast op.
'Nee echt?'
'Ja.. Ze is best nieuwsgierig over wat ddlg inhoud.'
'En nu?'
'Wij zijn haar daddy, maar moeten haar wel veel uitleg geven en haar blijven begeleiden. Anders durft ze niet meer.'
Ik knik blij mijn hoofd.
'Ohhh dit is zo leuk.' Roep ik vrolijk.
'Ze slaapt nu, misschien kunnen wij de regels aanpassen zodat het iets makkelijker voor haar is?'
'Je bedoelt dat ze dan niet aan zoveel dingen tegelijk moet denken?'
'Precies.'

'Het bestaande lijstje voor de regels, wat we nu hebben is:

Regels
1) Noem ons altijd daddy. In het openbaar of als we samen met andere mensen zijn, spreek je ons aan met meneer, sir of onze voornamen.
2) Om half 10 is het bedtijd.
Behalve in de weekenden.
3) Geen snoep of lekkers zonder onze toestemming.
4) Het liefste alleen kinderpraat praten.
5) Niet aan je kitty zitten, daar vraag je toestemming voor aan Daddy.
6) Niet slecht over jezelf denken of praten. Praat hierover met je daddy.
7) Doe altijd wat Daddy wilt, weiger niet.
8) Niet liegen tegen Daddy.
9) Als je je niet aan de regels houd krijg je straf.
10) Niet schelden.

'De regels zijn wel goed toch?' Vraag ik aan Colin.
Hij knikt.
'Oké, op naar het lijstje van de straffen.'
Ik knik en pak de lijst erbij. 'Deze straffen zijn wel heel hard.'
'Laat me eens kijken.' Mompelt Colin.

Straffen
1) Time out.
2) Spanking.
3) Geen speeltijd.
4) Eerder naar bed.
5) Knuffels worden afgepakt.
6) Alleen slapen.
7) Geen snoepjes.
8) Telefoon word afgepakt.
9) Genegeerd worden / Stil zijn.
10) Daddy doet met jou wat hij wilt.

'Deze lijst is ook prima. 'Mompel ik vermoeid.
'Nog één lijst te gaan, gelukkig.' Zegt Colin vermoeid.
We zijn al bijna 2 uur bezig.' Zucht ik geïrriteerd.
'Oké, op naar de beloningen.'
'We hoeven niks met seks te doen hoor. Ik denk niet dat ze al zover is.'
Ik knik en pak de laatste lijst erbij.

Beloningen
1) Een cadeau in de winkel uitzoeken.
2) Extra aandacht van Daddy.
3) Extra speeltijd.
4) Knuffel uitzoeken in de winkel.
5) Een ster verdienen. (Als je drie sterren hebt, kun je ze inruilen om een dagje iets leuks te doen met Daddy. Zoals naar een dierentuin, speeltuin of museum gaan. Alcohol drinken of sexy kleding dragen.
Je mag iets uitkiezen wat op jou wensenlijstje staat.
6) Snoepjes krijgen.
7) Extra Knuffels van Daddy.
8) Veel kusjes krijgen van Daddy.

Als je een lange tijd een goed kitten voor ons bent en niet de regels gebroken hebt,  denken wij dat je er klaar voor bent  om een ketting of halsband met een symbool van Daddy te dragen. Je bent dan van Daddy en Daddy denkt dat je dat verdient.

'

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'

'

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'

Deze lijst is ook klaar nu.
'Wil je wachten we tot Amy wakker is of maken wij haar wakker?'
'Ik denk dat we wel kunnen wachten? 'Zullen we dan gaan gamen?'
'Goed idee man.' Ik geef Colin een high five en loop met hem mee richting de game - kamer.

Hoe vinden jullie dit boek?
(Bijgewerkt 24-10-18)

Changes in a little  {Dutch / DDLG}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu