Jack
'Yeahhh, gewonnen!' Roep ik enthousiast door de kamer heen.
'Echt niet!, het was toeval!' Schreeuwt Colin overdreven.
'Ohja?' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen.
'Nog een keer?' Vraag ik enthousiast.
'Jaaaaa!'
Ik lach en start het spel opnieuw op.
We spelen Call of Duty. Ik heb al 3 keer achter elkaar gewonnen maar Colin wilt ook winnen, wat steeds niet lukt.
We kiezen de map, wapens en het enemy's uit. Ik start het spel op en zijn beide erg geconcentreerd aan het spelen.
Na een minuut heb ik hem al een paar keer neer geschoten.
'Nouhou! Ik wil ook winnen' hoor ik Colin jammeren.Amy
Ik open mijn ogen. Ik kijk angstig om mij heen. Waar is Colin? Waarom ben ik hier nog steeds?Plots herinner ik mij het gesprek met Colin. 'Oja, ik ging hun rare spelletje meespelen..' mompel ik in mijzelf.
Ik probeer op staan uit de wieg, wat niet lukt. Ik verlies mijn evenwicht en val opeens naar achter. Mijn hoofd valt op een scherpe punt van de wieg.
Ik heb meteen heel veel last van mij hoofd en ik heb het gevoel dat de hele kamer om mij heen draait.
Ik voel geschrokken aan mijn hoofd of er een bult op zit.
Ik haal mijn hand terug omdat ik alleen maar een scherpe pijn voel dat door mijn hoofd heen schiet.
Ik kijk naar mijn hand en zie dat het helemaal rood gekleurd is.'Colin!' Schreeuw ik in paniek.
Door het schreeuwen word de hoofdpijn nog erger en tranen glijden geluidloos over mijn wangen heen.
'Colin!' Roep ik weer.
Ik hoor harde voetstappen de trap op rennen.
Colin rent de kamer in en blijft versteend staan. 'Schat?'vraagt hij bezorgt.
Ik huil harder. 'Het doet zoveel pijn.' Zeg ik snikkend.
Colin komt langzaam naar mij toe lopen.
'Oh schat.' Zegt hij met veel medelijden.'Jack!' Roept hij hard.
Ook Jack komt snel naar boven rennen.
'Gast! Wat heb je gedaan?!' Schreeuwt hij in paniek.
'Dude...' zegt Colin droog.
'Ze is gevallen..'
'O' zegt hij terwijl hij de kamer een beetje ongemakkelijk rond kijkt.
'Jack wil je voorzichtig de slaapzak van haar af halen en haar in dekens wikkelen?
Jack knikt en loopt twijfelend naar ons toe.
'Kom op Jack... een beetje opschieten.'
Jack's twijfel trekt langzaam weg, slaat de dekens van mij af en rits voorzichtig de slaapzak open.
Colin tilt mij uit de slaapzak en slaat snel een deken om mij heen.
'Rustig maar meis, alles komt goed' fluisterd Colin in mijn oor.
Alsof ik rustig kan zijn...Colin loopt samen met mij richting de auto en zet mij op de achterbank.
Ik word in een autostoeltje gezet, snel maakt hij de gespen vast en richt zich weer tot mij.
'Zoveel pijn' Mompel ik zachtjes.
'Sst' Colin pakt een doek en probeert het op de wond te drukken.
'Laat eens zien, schat' 'nee' kreun ik in pijn.
'Schat kom op, laat asjeblieft je hand los.'
Ik schud mijn hoofd.
Meteen krijg ik er spijt van omdat het teveel pijn doet.
'Auw' huil ik zachtjes.
'Ssst' fluisterd Colin.
Hij tilt voorzichtig mijn hand van de wond af en drukt er een grote doek tegenaan.
'Hou deze doek maar vast schat.' Hij legt mijn hand op de doek en pakt een speen uit zijn jaszak.
Ik zie de speen en wil eigenlijk tegenwerken. Maar ik ben nu te zwak en moe om een ruzie daarover te gaan maken.
Ik open mijn mond en Colin duwt snel de speen in mijn mond.
Ik begin er zachtjes op te zuigen en val in slaap.Jack
Ik ren snel naar de auto. Ik zie dat Colin al zit te wachten en dat Amy in het autostoeltje zit.
Knap.... ze luisterd een keer...Ik ga snel op de bestuurdersstoel zitten en rij meteen weg.
'Op naar het ziekenhuis dan maar...' mompelt Colin in zichzelf.(Bijgewerkt 24-10-18)
JE LEEST
Changes in a little {Dutch / DDLG}
RomanceDit verhaal gaat over Amy. Ze is 20 jaar oud en woont in haar eentje ergens in een flatje. Als ze op een avond dronken terug loopt naar haar flatje, kan ze haar huissleutel niet vinden. Opeens staat er iemand achter haar die haar ontvoerd. Dan veran...