Colin
Nadat Jack en zijn smerige little eindelijk mijn huis verlaten hebben, zak ik vermoeid op de bank.
Amy heeft bijna de hele dag geslapen en ik ben benieuwd of ze vannacht ook nog wilt slapen.
Ik ben alvast een plan aan het bedenken zodat Amy zonder stress zich laat onderzoeken.
Kleine kans, want haar kennende rent ze weg... Met mijn vorige kleine had ik al deze extra zorgen er niet bij. Ik kende de hele familie van haar en wist dat er geen erfelijke ziektes in de familie waren.
Bij Amy is dat anders... ik weet niet wie haar ouders zijn en weet überhaupt niet of Amy nu drager is van een ziekte. Daarom moet ze uit voorzorg ieder jaar minimaal één keer gecontroleerd worden.
Ik val vermoeid in slaap op de bank en droom over Amy.Amy
'Daddddy!' 'Daddddy!!' Gil ik huilend.
Mijn kamer is nog donker en ik kan niet meer slapen.
Ik ben gek genoeg niet meer moe en moet heel nodig plassen.
Ik draag wel een luier maar ik vind het nog een beetje beschamend om mijn luier te gebruiken.
'Daddy!!' Roep ik snikkend.
Ik spring op en neer in mijn wiegje.
Waarom komt hij niet?'Daddddy!!!' Roep ik.
'Hmm, schat? Wat is er Prinses? Het is 3 uur 's nachts.' Colin komt slaapdronken de kamer binnenlopen.
'Dadddy' roep ik blij.
'Ssst, wat is er schat?' Vraagt hij moe.
'Ik kan niet slapen' roep ik hyper.
'Dat dacht ik al' mompelt Colin.
'Ik moet naar de wc...' zeg ik beschamend.
'Maar je draagt een luier?' Vraagt Colin verbaast.
'Ja Daddy, maar ik vind dat niet leuk.'
'O, waarom niet ?'
'Het zit wel fijn, maar ik vind het niet leuk om iets erin te doen.'
'Ohhh' roept Colin.
'Dat is niet erg, ik help je daar morgen wel mee. We gaan eerst lekker slapen zo.'
Ik knik enthousiast mijn hoofd.
'Mag ik dan lekker dicht tegen jou aan liggen ?'
'Natuurlijk schat.'
Ik doe mijn armen omhoog en laat Colin mij optillen.Hij loopt richting de badkamer, doet mijn luier af en zet mij op de wc.
'Ik ga even iets halen, blijf maar even zitten.'
Ik knik braaf mijn hoofd.
Als Colin de deur achter zich sluit, laat ik mijn plas lopen en blijf ik rustig zitten.
'Zo prinses, ben je klaar?' Vraagt Colin als hij de badkamer weer komt inlopen.
'Ja, daddy'
Colin helpt mij van de wc af en doet mij een schone luier om.
'Klaar prinses?'
'Ja daddy'Colin loopt naar zijn slaapkamer en legt mij op bed neer.
Hij pakt een grote fles van het nachtkastje af en laat mij tegen zijn borst aanleunen.
'Wil je het zelf doen, of moet Daddy het doen?'
'Daddy graag' antwoord ik lief.
Colin slaat zijn arm om mij heen en houd in zijn andere hand het flesje.
'Mond open prinses.'
Ik open mijn mond een beetje en daddy duwt het flesje in mijn mond.
Ik zuig er gulzig aan en proef de lekkere smaak van warme melk.
'Zo, jij drinkt snel.' Zegt Colin verbaast als ik het flesje binnen 5 minuten leeg gedronken heb. Colin zet het flesje weg en kijkt mij liefdevol aan.
Ik giechel en blijf daddy aankijken.
'Zo, denk je dat je nu kunt slapen, prinses?'
'Nee daddy' roep ik blij. Ik stuiter op zijn schoot.
Colin zucht diep en drukt de lamp uit.
'Dadddy, donker!' Gil ik bang.
Colin slaat snel zijn sterke armen om mij heen en ik voel mijzelf rustiger worden.
'Ik bescherm je prinses.'
JE LEEST
Changes in a little {Dutch / DDLG}
RomanceDit verhaal gaat over Amy. Ze is 20 jaar oud en woont in haar eentje ergens in een flatje. Als ze op een avond dronken terug loopt naar haar flatje, kan ze haar huissleutel niet vinden. Opeens staat er iemand achter haar die haar ontvoerd. Dan veran...