Jimin, gözlerini iki küs arkadaş arasında gezdiriyor, bir yandan da bıkkınlıkla üflüyordu. İki yakın çocukluk arkadaşı olan bu gençlerin birbirlerine davranışları Jimin'e göre çok saçmaydı. Birbirlerine uzak duran dost görünümlü düşmanlardan bakışlarını çekmiş ve elindeki telefona çevirmişti.
Mesaj yoktu...
"Buraya susmaya mı geldiniz?" Sarı saçlı olan artık dayanamamış, en azından ikisinden birinin konuşması için ağzını açmıştı. Taehyung bakışlarını, geldiğinden beri elinde olan telefondan sonunda çekti ve dikkatini Jimin'e yöneltti. Jungkook ise hala gözlerini dikmiş Taehyung'u izliyordu.
"Eğleniyorduk ya?" diye dalgaya vuran Taehyung'un aksine diğer iki arkadaş göz devirerek, 'Sen ciddi misin?' bakışları atmaktan çekinmediler.
"Bana şöyle bakmayı kesin." diyen Taehyung'a karşı Jungkook'un mızırtıları tekrar duyulmaya başlamıştı ama Taehyung onu takıyor gibi gözükmüyordu. Ne kadar içinden taksa da...
"Evimde boş boş oturmanızı istemiyorum. Ya bir şeyler yapalım ya da bir şeyler yapalım." Jimin sıkıntının vermiş olduğu huzursuzlukla yerinde hafifçe zıplıyordu. Bunu yaparken de küçük bir çocuk gibi görünmesi arkadaşlarının ona dayanamamasına yol açıyordu.
"Söyle Jimin'im, sen ne dersen onu yapalım." demiş ve kendini karşı koltukta oturan Jimin'in yanına fırlatmıştı adeta Jungkook. Üç arkadaş sessizleşmiş, ne yapabileceklerini düşünmeye başlamışlardı.
"Bizimkileri de çağıralım ve halı saha maçı yapalım." Taehyung'dan çıkan bu fikrin ardından Jimin, heyecanla ellerini çırpıp kalkarken; Jungkook ise hoşnut olmayan bir şekilde onu takip etmiş ve diğerlerine mesaj atarak haber vereceğini söylemişti.
O sırada Jimin'in beklese de aslında atmayacağını düşündüğü kişiden gelen mesajla telefonu titredi.
🌕🌕🌕🌕🌕
mnxyng
Hey, selamSelam?
mnxyng
Ne yapıyorsun?Arkadaşlarımlayım, öyle takılıyorum
Sen?mnxyng
Yalnızım ve hiçbir şey yapmıyorumHer zamanki gibi
Kendine bir uğraş bul
mnxyng
Bir senedir ne için yazıyorum sanıyorsun?Sana ihtiyacım var
Yardım ediyorum ya zaten?
mnxyng
Bana hayatından bahsetmeye devam edecek misin?Kendin çözmeye çalışacaktın hani? Öyle demiştin
mnxyng
Ben seni çözeceğim, hayatını değilGeçmişe müdahale edemem
Nereden başlamamı istersin?
mnxyng
Nereden istersenBabama çok bağlı bir çocuktum. Liseye geçtiğim zamanlar...
Maça götürecekti beni
Gidiyorduk fakat nedense forma isteyip durdum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sun and Moon || YoonMin
Fiksi PenggemarGüneş batar, ama yine Ay'a yansır ışığı ve Ay aydınlatır geceyi... Instagram|•|Texting Başlangıç tarihi: 01.10.18 ✅ Yayımlanma tarihi: 13.10.18 ✅ Bitiş tarihi: 09.03.19 ✔ Kapak tasarım: beyzablnt -Whitelight & Venüs-