ㅁ | back

49 7 13
                                    

Dua bulan kemudian

"Kak Ika, kami dah sampai." kata Safar. Dia menelefon Atikah memberitahu mereka sudah selamat sampai manakala Anis pula menelefon Chanyeol untuk mengambil mereka di lapangan terbang.

"Oppaaaaaaaa, Haneul dengan Seul Rin dekat airport Seoul!! Ambil kami cepat!!" kata Haneul lalu dia menjauhkan telefon bimbit daripada telinganya. Taulah dia Chanyeol akan membebel.

"Iya ambil orang cepat. Nak jumpa oppa. Nak peluk!!" kata Anis lalu talian diputuskan.

"Nish, macam mana kalau dua ekor beruk tu kacau kita?" soal Safar. Anis memandang ke arah mesin air.

"Far, nak air. Haus lah. Em kalau dia kacau, kita ada oppa. Kau lupa ke dulu oppa mengamuk macam mana bila dia tau kita pernah em bercinta dengan beruk tu?" kata Anis. Dia bangun lalu menuju ke arah mesin air yang berada berhampiran.

"Aaaaa nak air apa eh?"

Tiba tiba Anis terdengar bunyi hon dari kereta yang baru sampai. Safar terus menuju ke arah Anis lalu menarik tangan Anis sambil berkata "Oppa suruh dua ekor beruk tu ambil kita."

Anis mengeluh perlahan.

***

Chanyeol melihat adik kembarnya. Setelah hampir 5 bulan menghilangkan diri ke Malaysia mereka berdua pulang ke Seoul.

"Dah 5 bulan. Baru nak balik?" soal Chanyeol. "Sorry opp-" kata Anis namun dipotong oleh Chanyeol.

"Takada maaf bagimu. Tau tak oppa rindu? Dahlah Injong lari lepastu kamu berdua pun lari. Ingat best ke nak tunggu kamu berdua balik?" kata Chanyeol lalu dia memeluk kedua dua adik kembarnya itu.

"Neul rindu oppa." kata Anis. "Seul pun rindu oppa." kata Safar.

Chanyeol tersengih. "Oppa rindu kamu berdua jugak. Jangan lari lagi lepasni boleh tak? Duduk dekat Seoul je."

***

"Sehun, lets party tonight!!" kata Jongdae. Dia meneguk wain yang berada di hadapannya. Lagu yang dipasang oleh DJ membuatkan dia makin khayal.

"Jongdae, kau rasa, kita patut ke kejar diorang balik?" soal Sehun di sebalik kebisingan yang membingitkan telinga mereka.

Jongdae ketawa besar. "Patut Sehun. Kita tak akan berhenti kejar diorang." kata Jongdae lalu dia dan Sehun menari bersama sama di kelab malam itu.

[KJDISS #3] Girlfriend dari Neraka | PCYWhere stories live. Discover now