Part-6

162 7 1
                                    

က​ေလးငယ္​နဲ႔အတူကစားကြင္​း​ေရာက္​​ေတာ့က်​ေနာ္​လဲသူစီးခ်င္​တာ​ေတြသူနဲ႔အတူလိုက္​စီး႐သည္​​ေပါ့​ေနာ္​ တကယ္​့ကို​ေဆာ့လိုက္​တာလဲလြန္​​ေရာ တခါတခါ​ေတြးမိတယ္​ က်​ေတာ္​မိန္​းမယူထားတာလား က​ေလးယူထားတာလားမသဲကြဲလို႔......

"က​ေလး​ေလး​ေရ ခဏ​ေလာက္​နားၾကမယ္​​ေလ တ​ေန႔ကုန္​​ေဆာ့ထားတာမပင္​ပန္​းဘူးလား"

"ဟာ Channie ကလဲ က​ေလး​ေဆာ့လို႔မွမဝ​ေသးတာကို ဟိုဟာႀကီးသြားစီးၾကမယ္​​ေနာ္​"

႐ိုလာကိုစတာကိုလက္​ညႇိဳးထိုးပီးသြားဖို႔လုပ္​​ေန​တဲ့က​ေလးလက္​ကိုအတင္​းဆြဲထားလိုက္​ရသည္​ ဘယ္​ႏွယ္​့ အျမင္​့​ေၾကာက္​တတ္​တဲ့သူက႐ိုလာကိုစတာစီးမယ္​ဆို​ေတာ့....

"က​ေလး​ေလးရာ ထိုိင္​ပါအုံး"

က်​ေတာ္​က​ေလးငယ္​ရဲ႕လက္​ကိုဆြဲခ်လိုက္​ပီးထို္​ိင္​ခုံ​ေပၚတြင္​ထိုင္​​ေစလိုက္​သည္​.....

"ၾကည္​့ပါအုံး တကိုယ္​လုံး​ေခြၽး​ေတြႀကီးဘဲ ကိုယ္​့က​ေလး​ေလးက"

က်​ေနာ္​လဲ​ေခြၽး​ေတြရြဲနစ္​​ေနတဲ့က​ေလးငယ္​ရဲ႕အ​ေ႐ွ႕ဝဲဝဲ​ေလးက်​ေနတဲ့ဆံႏြယ္​​ေလးကိုက​ေလးတ​ေယာက္​ကိုသပ္​​ေပးသလိုမ​်ိဳးသပ္​​ေပးပီး​ေျပာလိုက္​​ေတာ့က​ေလးငယ္​​ေလးကမ်က္​လုံးမွိတ္​သည္​့တိုင္​ရယ္​ျပလာသည္​

"Channie Channie Icecream စားမယ္​"

က်​ေတာ့ကုိလက္​ညႇိဳးထိုးကာက​ေလးတ​ေယာက္​လိုပူစာ​ေန​ေသာက​ေလးငယ္​ကသိပ္​ကိုခ​်စ္​စရာ​ေကာင္​းလွသည္​.....

"အင္​း က​ေလးငယ္​စားခ်င္​ရင္​ခဏ​ေစာင္​့"

က်​ေနာ္​လဲက​ေလးငယ္​လက္​ထဲ​ေရဘူးထည္​့​ေပးပီး Icecream ​ေရာင္​းရာသို႔လာခဲ့သည္​ က်​ေတာ္​လဲ​ေရခဲမုန္​႔၂ဘူးဝယ္​ကာျပန္​လာခဲ့သည္​

"အင္​့ က​ေလး​ေလး"

"Gomasimitar Channie ​ေကာင္​း​ေကာင္​းစားပါ့မယ္​"

က်​ေတာ္​​ေပးတဲ့​ေရခဲမုန္​႔ဘူးကိုယူကာ​ေျပာလာတဲ့က​ေလးငယ္​​ေလးကခ​်စ္​စရာအတိ....

"ဟာ Channie ဟိုမွာဟို၂​ေကာင္​မလား?"

​ေရခဲမုန္​႔ကိုအားရပါးရစား​ေနတဲ့က​ေလးငယ္​ဆီမွအသံထြက္​လာသည္​ က်​ေတာ္​လဲက​ေလးငယ္​ျပရာကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ လြယ္​အိတ္​ကိုယ္​စီနဲ႔႐ိုလာကိုစတာစီးဖို႔​ေစာင္​့​ေနၾကတဲ့က​ေလးငယ္​ရဲ႕သူငယ္​ခ​်င္​း၂​ေယာက္​ Kim Jong In နဲ႔ Oh Sehun ဆိုုတဲ့သူငယ္​​ေလး....

က်​ေတာ္​နဲ႔ Baby BooWhere stories live. Discover now