TANITIM

21.1K 598 40
                                    

Deril SOYKAN-

Antalya'da bir özel okul da okuyan 17 yaşında ; çete başkanı olan kız. Ailesi ile hiç bir sorunu olmayan Ve Bide kendisini örnek alan kendinen 12 yaş küçük erkek kardeşi Kerem'le de arası iyidir. Babası hükümet kadar zengin bir mimar ; annesi ise en hanımıdır.20 senelik evli olan bu çiftin aşkları deril için çok fark edilebilinirdi. Bazen babasının yaptıgı jestler yüzünden evde tek başına kardeşiyle kaldıgı da oluyordur. Yalnız bir kız; eskiden bi inek gibi davranırdı.Dört göz, uzun etekler ve tümü ilikli gömlekler ve çok utangaç bir kızdı....dı dedim işte bunlar eskiden di.

Bir dün başına gelenler sayesinde tam bir psikopat olup çıktı. Lise 1.sınıfa giderken üç çocuk onu sıkıştımıştı. Kendini çok aşagılanmış hissetti ;neredeyse tecavüze ugrayacaktı tı ki okul hademesi gelmeseydi.Ki zaten bişey de olmadı hademe para ile susturuldu. Konu onlar için kapanmıştı ; ama benim için değil...(sonra o çocuları hastanelik edene kadar dövdü )
O kadar da kalmadı zaten derile kafayı takan savaşın oldurmesi ve akıl hastalıkları hastanesine yatması ile sonuçlandı .

İŞTE o günden sonra....

Hiç bir zaman eski DERİL olmadı......

Asla neden diye sormayan....

Dövüş kurslarına katılan dövdügü insanı hastanelik eden......

Zevk ve aşagılama için erkekleri öpen......

BİRİ OLDU!!!!

Çok sorun çıkarsa da dersleri hala çok iyiydi.

Baba parasıyla bu konularda kolayca unutuluyordu .....

*****************************************************************

ŞİMDİ DE DAVAMINI DİNLİYELİM

BÖLÜM TANITIM OKUNMA SAYISI 50 OLUNCA YAZILACAK......

Yeni Kız     +13Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin