Armastus on ilus. Ma olen seda alati teadnud. Armastus on nagu ookerkollane päike mere sinises kallistuses - ja seejuures surmavalt ohtlik. Nii mõnigi võiks mu sõnu kinnitada... kui nad elaksid veel.
Armastus algab armumisest ja isand Berthold Karuraepe külast oli sellest õnnetusest ime läbi pääsenud, või nii ta vähemalt arvas kuni päevani, mil kuninga käsk suure hilinemisega tema kodukülla jõudis. See oli rändkaupmehe hambutu suu, mis kuninga surematud sõnad s-i susistades ja tähti neelates edasi andis. Omajagu vürtsi lisas veel kokutav keel, mis muutis teksti mõistmise tõeliseks mentaalseks harjutuseks. Dešifreeritud tekst kõlas nõnda:
"Sa pead kooli minema."
Berthold vaatas kaupmehele silmi pilgutades otsa. Lause esimest poolt mõistis ta suurepäraselt, kuid eelviimase sõna tähendus jäi talle veidi uduseks.
"Ma olen oma maksud peaaegu ausalt ära maksnud," mõmises ta. "Mida see kuningas minust veel tahab?"
"Sa ju tead, et kuningas abiellus hiljuti?"
Berthold noogutas. Kaupmees ise oli sellest eelmisel aastal rääkinud.
"Meie uus kuninganna on tõeline tulehark." Kaupmees väristas ennast. "Vähe sellest, et ta kuningat kirjatähtedega piinab... Ta arvab, et rahvas on ka liiga loll. Ta ütleb, et tal on häbi sellise rahva valitseja olla."
Berthold noogutas. "Juba mu vanamees ütles, et naised on rumalad ega saa maailma asjadest midagi aru. Ta ütles seda alati, kui oli kõrtsis tähtsaid asju arutanud ja koju jõudes ta kallis kaasa teda aiateibaga ees ootas."
"Nii see on," nõustus kaupmees. "Ja nüüd on ta vaesele kuningale pähe toppinud, et kõik ta lollid alamad tuleb kokku korjata ja väevõimuga kooliorjusse saata."
Berthold tundis, kuidas veri ta näost põgenes.
"Abielurahvast ta siiski säästab," jätkas kaupmees rõõmsalt. Kahjurõõm on teatavasti rõõmudest kõige suurem. "Nende elu on niigi raske ning isegi kuninganna kalk süda ei luba neile kahte koormat selga laduda. Sa ei ole ju vahepeal naist võtnud?"
Berthold raputas pead.
"Siis oota ja värise, kuni sõdurid sulle järele tulevad."
YOU ARE READING
I love mr. Alpha's mate - või siis mitte. Või ikkagi? Ma ei tea...
De TodoMitte kõik pole sündinud targad. Mõni peab koolis ka käima, eriti kui õel kuninganna seda käsib. Just selline kuri saatus tabas isand Bertholdi Karuraepe külast ja nagu ikka - täiesti ootamatult. Samal ajal plaanib ONE DIRECTION minna tuurile...