Chapter 1

201 7 0
                                    


Louis

,,Aha Louis na tú pandu!"  Vykríkla Eleanor.

Moc na to nezaujímala nejaká posratá panda a k tomu som bol už unavený, ale El ešte chcela počkať na Slony ktoré majú prísť kŕmiť okolo štvrtej. Tak sme si dali medzi tým nejaké jedlo v stánku.

* * *

Prišli sme k obrovskému "koloseu" iba že bol z betónu. My sme stáli na takej plošinke bolo dole asi 8 metrov. Bol som moc malý na to aby som mohol vidieť cez múr. Tak som sa postavil na taký kameň a vyliezol na múr, na ktorý som si sadol. Začalo sa to a do areálu vstúpil mladý chlapec, ktorý kecal niečo do megafónu...moc som ho nepočúval. Zameral som sa na jeho oči lebo už z diaľky bolo vidno aké ich má krásne zelené. Počkať! Ja som práve pochválil chlapcovi oči? Čo? Celý čas po ňom pokukoval. Eleanor bola niekde inde takže ma nevidela...našťastie ani ja ju. Slonom dal napiť z nejakej veľkej nádoby a vodu vyprskli do davu kde som bol samozrejme aj ja. Nečakal som to. Stratil som kontrolu nad rovnováhou a už som len padal úplne dole z toho múru na ktorom som ešte pred chvíľou sedel.

Harry

Dal som slonom napiť a následne aby to vyprskli do davu. Boli tak vycvičený. Usmieval som sa na ľudí, no úsmev sa mi stratil v momente, keď som uvidel neznámeho chlapca padať dole z 8 metrov. 

,,Do riti!" Okamžite som bežal na miesto kde nehybne ležal chlapec. položil som si ucho ja jeho hruď aby som zistil či dýcha. Nedýchal. Vytiahol som mobil z vrecka a volal som záchranku. Záchranári ma museli zobrať zo sebou, aby som im objasnil čo sa vlastne stalo. Čakal som v čakárni asi 1 hodinu a potom vyšiel doktor.

,,Nie je to tak zlé ako som predpokladal...mohol dopadnúť aj horšie napríklad na chrbticu. Má zlomenú ruku, pohmoždené koleno a stredný otras mozgu. Samozrejme tu nejakú dobu potrvá. Kľudne môžte ísť za ním." Doktor dohovoril a odišiel.

,,Ďakujem!" Poďakoval som sa za informácie a chvíľu som váhal či mám vlastne ísť za ním...však ma ani nepozná, čo mu mám akože povedať? Nakoniec som nabral odvahu a pomaly som otvoril dvere. uvidel som ho ako leží zabalený v perine.

,,Ahoj...ja som Harry, ten ktorý ti vlastne zavolal záchranku." Nevedel som čo mám povedať a zároveň sa aj stručne predstaviť.

,,Ahoj ja som Louis a ja som ten debil ktorý spadol z múru...každopádne ďakujem." Naraz sme sa zachichotali.

,,Viem že to je asi divné ani sa nepoznáme, ale práve preto som sem prišiel..spoznať sa." Povedal som

Louis

,,Jasné že sa môžme spoznať!"  V tom vtrhla dnu Eleanor. Uvidel som Harryho ako sa otočil a trošku zosmutnel...

,,Počkaj Harry!" Rýchlo som na lístoček napísal svoje meno z FB a podal som to Harrymu. ,,Tu máš, napíš." Lístoček si hneď vzal, usmial sa a odišiel. 


⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫⚫

Toto je môj prvý príbeh ktorý som aj zverejnila :) Užite si ho

ANY ❤


Savior  L.S ✔Where stories live. Discover now