Chapter 6

103 5 0
                                    

,,Um...?"  Iba som sa na neho krivo pozrel. Vôbec som nevedel kto to je a z kadiaľ pozná on mňa.

,,Kde máš Harryho?"  Už som sa fakt bál. Čo sa to deje?

,,Um neviem a kto si?"  Nesmelo som sa spýtal.

,,To nemusíš vedieť kto som, aj tak ma onedlho spoznáš."  Povedal a vrazil mi do tváre. ,,Urobím ti zo života peklo, Tommo!" Ja hneď ako som sa postavil zo zeme tak som sa okamžite rozbehol medzi domy, kde som ho našťastie striasol. Zhlboka som sa nadýchol a vydýchol. Keď som si bol istý že nikde blízko nie je, tak som sa vybral domov. 

,,Už nikdy nebudem chodiť takto večer sám von."  Zamrmlal som si pre seba. Obložil som si mikinu a vyzul sa. Pri pohľade do zrkadla som sa zarazil. Mal som roztrhnutú peru a z nej mi vytekala krv. Vošiel som do kúpelne aby som si opláchol ústa. Napísal som Harrymu, on by predsa o tom mohol tiež možno niečo vedieť. Keď ten neznámy chlapík spomenul aj Harryho.

    Lou: Harry!!!

Haz: Čo je preboha?

    Lou: Zajtra musíš prísť ku mne. Potrebujem ti niečo nutne povedať!

Haz: Dobre prídem, si v pohode?

   Lou: Viac menej.

Haz: Akože viac menej?? Čo ti je???

    Lou: Som OK. Idem spať. Dobrú.

Haz: No dobre, Dobrú! :*

* * *

Ráno bolo klasické, ako každé iné. Osprchoval som sa a urobil si raňajky. Po raňajkách som bol nakúpiť v obchode nejaké potraviny. Harry mal prísť až ku večeru tak dovtedy som pozeral telku, alebo prezeral veci na e-shopoch. 

Ozvalo sa klopanie na vchodových dverách. Otvoril som, samozrejme že to bol Haz. Objali sme sa a išli si sadnúť na gauč. Chvíľu sme kecali o rôznych veciach. Celkom som sa bál chytiť tej témy. Harry sa však na mňa začal lepiť a preplietli sme si spolu prsty a začali sa jemne bozkávať. zapojili sme aj jazyky. Chytil som ho okolo hlavy a on mňa okolo pásu. Z jemného bozkávania sa stalo vášnivé. Harryho ruky skĺzli nižšie, ja som už vedel o čo mu ide. Začali sme sa o seba obtierať. Harry sa naklonil, aby ma mohol zvaliť na chrbát.

Harry ma zdvihol, chytil ma za ruku a viedol ma ku spáli. Tam ma zhodil na posteľ a začal ma bozkával na krku, potom prešiel na moju potetovanú hruď, keď sa jeho teplý dych ocitol blízko môjho rozkroku tak som vzdychol. zubami sa snažil dať dole nohavice, ktoré som ešte stále mal na sebe. Po chvíli sa mu to podarilo a ja som zostal iba v trenkách. Harrymu som dal dole najprv tričko a potom čierne jeansy, ktoré leteli na zem. Približoval som sa z jeho hrudi k jeho rozkroku. Dal som mu dole aj jeho trenky a pred očami som mal jeho nemalého vtáka. Haz začal prvý. Stiahol mi trenky a začal pumpovať, na čo som vzdychol. O chvíľu si ho strčil do úst a zo mňa zase vyšiel ston. V najlepšom to Harry stopol. Ja som sa naňho zamračene pozrel.

,,Teraz ty Boo."  Harry prehovoril a ja som začal s tím čo mi prikázal. Domom sa ozývali výkriky a stony našich mien. Keď som videl že je na konci, tak som prestal. On sa na mňa pozrel a otočil ma na štyri.

,,Haz, Ja-a so-m to to eš-ešte nero-nerobil."  Riekol som potichšie.

,,Aspoň budem ten prvý, neboj budem jemný."  Hneď ako to dopovedal, tak som pocítil Harryho prst v mojom zadku. Vykríkol som. 

,,Vydrž, bude to potom lepšie." Snažil sa ma upokojovať. Keď pridal druhý a tretí prst tak to bola strašná bolesť. mal som chuť odtiahnuť. No musel som to vydržať. Onedlho som si to začal užívať a ignoroval som bolesť.

,,Môžem?"  Haz sa spýtal.

,,Myslím si že áno." Čakal som bolesť, no nebol to také hrozné vzhľadom k jeho dĺžke. Začal sa vo mne pomaly pohybovať, aby som si zvykol.

,,Kurva Haz!"  Zakričal som, no tentokrát nie od bolesti. Pochopil že má pridať a tak začal robiť pohyby tam a späť. pridával na tempe a ja som vzdychal ešte viac ako predtým. Ani som sa nenazdal a už sme sa obaja urobili. Harry sa na mňa unavene zvalil a ja som ho len pobozkal na pery. Na nič iné som totiž nemal silu.

,,Bol si skvelý!" To bolo posledné čo som počul. Potom sme spolu zaspali.

⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫

Tak konečne som sa odhodlala toto napísať. Nebolo to ľahké ale dúfam že sa vám to páči :D Sorry za vulgarizmy.

ANY ❤











Savior  L.S ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora