Zayn: To budeš iba tak čakať?
Harry: Zayn! Kde je Louis!?
Zayn: Myslíš že ti to len tak poviem?
Harry: Dám ti všetko len nechaj Louisa napokoji!
Zayn: Všetko?
Harry: Prečo si nevezmeš mňa? Ty máš stále iba na slabších!
Zayn: Tak príď a uvidí sa či mám iba na slabších :)
Harry: Kde kurva si! a kde je LOUIS!
Zayn: To si už zisti sám :) a hej Louis ťa che pozdraviť pozri...
Harry: ZABIJEM ŤA! ZBABELEC!! KOKOTKO!!!!!
Chytil som sa za hlavu a začal som zrýchlene dýchať. Nemohol som uveriť že toto Zayn vážne urobil. Prečo Lou?! Prečo? Všetko mi dávalo zmysel, prečo neodpisoval a neprišiel na určené miesto. Pojebaný Zayn!!! Poobliekal som sa a vyrazil som za Liamom. On mi stále pomôže v takýchto situáciach. Bolo mi ľúto že som ho zobudil, lebo prišiel rozospatý pred dvere. Objasnil som mu situáciu a on sa tiež veľmi rýchlo obliekol, pátrali sme. Snažili sme sa z fotky zistiť kde to je. No biele steny sú všade. Taktiež sme zavolali políciu. Bolo asi už 4 ráno a stále sme na nič neprišli. Ako by sme aj mohli? Veď sme iba dvaja obyčajný dvaja chlapci. Žiadny detektívi. Asi nám nezostávalo nič iné než ísť domov a vyspať. nemohol som ani za nič zaspať. Bol som vystrašený a veľmi som sa oňho bál. Spal som možno tak hodinu, dve. Hneď ako mi cinkol mobil, schytil som ho do ruky.
Zayn: Polícia vám nepomôže :)
Harry: Tak mi už konečne povedz kde kurva ste!?
Zayn: Spomínaš na tvojho otca? Mal super robotu. Škoda že tak dopadol :/
Harry: Ako by som mohol zabudnúť na otca?
Uzamkol som mobil. Pripomenul mi všetko to s otcom. Nechcem aby to dopadlo aj s Louisom tak isto. Stretol som sa s Liamom ktorý nebol tiež vyspaný. Ukázal som mu konverzáciu so Zaynom. Chvíľu na to iba tak pozeral a potom prehovoril. Až som sa ho zľakol.
,,HARRY! tvoj otec! kde pracoval?" Liam sa na mňa okamžite otočil.
,,V továrni." Pokojne som povedal.
,,V AKEJ!?" Mal vyplašený výraz a rozšírené zorničky.
,,No v továrni na cement a-" ja som stále nechápal o čo mu išlo. nestihol som ani dopovedať a skočil mi do reči.
,,Tam, HARRY! Ideme tam!"
,,Počkaj! myslíš že tam budú?" Nebol som si istí možno nás chcel len odlákať od iného miesta.
,,Aspoň to skúsme." Mali sme namierené na také odľahlé miesto kde ešte stále stála továreň na cement. Pracoval tam môj otec, keď som bol ešte malý. Bolo to celkom dosť ďaleko ale Liam nás zobral autom. Rýchlo sme vystúpili z auta keď sme prišli na miesto. Boli tam veľké železné dvere. Bolo to tam už fakt staré a celé zapratané. Liam zobral kus železa, ktorý sa váľal pred dverami spolu s ďalším bordelom. Kladka aj dvere boli staré tak sme nemali až taký problém, tú kladku rozbiť. Vyliezli sme do budovy ako nejaké komando. Bolo tam veľa chodieb. Bolo mi jasné že ak sú v tej budove, museli počuť ako sa sem dobíjame. S Liamom sme sa rozdelili aby sme Louisa našli rýchlejšie.
,,HARRY!!" Započul som Liama ako na mňa volá, pribehol som k nemu. Nič nepovedal iba stál. Obzrel som a pohľad mi padol na Louisa, ktorý bol opretý o stenu a bol zviazaný. Ústa prelepené páskou a jeho tvár bola bledá a telo dobité.
⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫
Ujuj :D Sorry za vulgarizmy :)
ANY ❤
YOU ARE READING
Savior L.S ✔
FanfictionLouis sa vydal na výlet do ZOO. Harry ho bude musieť zachrániť a zavolať mu záchranku. Spoznajú sa a časom sa do seba zamilujú. Louis zistí že jeho orientácia bola už roky iná ako si myslel že je. Zostane s Eleanor alebo dá prednosť Harrymu? ⚫ ⚫ ⚫...