Chapter 11

90 3 0
                                    


Schyľovalo sa k večeru a Louisa som tu nechal prespať. Pre istotu, aby sa nebál alebo ho náhodou nejak Zayn nenašiel. Dúfam som, že už je v base.

,,Haaz...ešte pred tým ako odídeš, tak by som niečo chcel." Započul som Louiho a ani som sa nenazdal, prilepil sa na moje pery. Na nič som nečakal a moju ruku som presunul k jeho rozkroku. Na to mierne vzdychol. Začali sme sa na posteli obidvaja vyzliekať. Louis si stiahol nohavice a ja som padol pred jeho dĺžku. Nebolo tomu dlho a vedel som že už je na konci. Otočil som ho a prstom doňho vnikol. Po chvíli som za prsty vymenil môjho vtáka. Louis vzdychal a to ma posúvalo ešte ďalej. Nakoniec som sa urobil do neho.

 Ani neviem ako ale zobudil som sa medzi dverami, iba viem že som bol strašne unavený. Zistil som že Louis asi už odišiel domov. Bežal som do kúpelne aby som sa osprchoval. Vybral som si zo skrine kufor a položil ho pred posteľ. Začal som si vyberať oblečenie ktoré budem potrebovať. Keď som mal zabalené sadol som si za notebook a začal vyhľadávať letenky do Kanady. Snažil som sa nájsť letenky v najbližšej dobe. 


Letenky do Kanady (Toronto)  

✈️ Odlet: Doncaster | Termín: 6.11. 2018 | Cena: od 468 €

- Bližšie informácie po objednaní letenky 


Neváhal som a hneď som ju objednal. Zajtra odlet o 6:49 takže ráno si musím pohnúť, aby som to vôbec stihol. Chcel som sa ešte rozlúčiť s Louim, tak som zbehol na chvíľu k nemu. Zaklopal som na dvere a čakal. hneď sa otvorili.

,,Ahoj Hazz!" Usmial sa 

,,Ahoj, ja som sa chcel s tebou rozlúčiť, lebo zajtra ráno letím do Kanady." Povedal som mierne smutno. Louis sa mi hodil okolo krku. Ešte sme sa chvíľu rozprávali a potom som odišiel. Bude mi chýbať. prišiel som domov a hneď ako som otváral dvere tak boli odomknuté. Stále zamkýnam dvere keď odchádzam. Na sedačke sedela Gemma. Netušil som čo chce a ešte viac som nechápal ako sa dostala dnu.

,,Um...Gemma? Ako si sa dostala dnu?" Neodpovedala iba z vreca vytiahla náhradné kľúče, ktoré som mal schované poď kameňom na prednej záhrade.

,,Nerieš. Proste viem kde si schovávaš kľúče." Iba mykla plecami.

,,Prečo si vôbec prišla?" Popritom ako som hovoril som si vyzúval topánky.

,,Veď letím s tebou. Snáď neodmietneš sestričku. Už mám aj pobalené, aha!" Ukázala prstom na biely kufor ktorý bol vedľa môjho.

,,Dobre a letenku?" Vybrala z peňaženky letenku a predo mnou ňou zamávala.

,,Nemyslel si si že tu zostanem nie?" Postavila sa zo sedačky.

,,Popravde, myslel. Ale tak snáď to nebude také hrozné s tebou v lietadle." Začali sme sa obidvaja smiať, a uvedomil som si že my moja sestra dosť chýbala. Je jediná koho ešte stále mám z rodiny, teda ak otec stále žije tak mám ešte jeho. Dohodli sme sa že tu Gemma prespí, a ráno pôjdeme spolu na letisko. Celkom som sa tešil už dlho som nikde necestoval a zvlášť s Gemmou.


⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫⚫

Tak konečne ďalší LARRY FUCKIN MOMENTTTTT xd taký kratší ale aj tak LARRY FUKIN MOMENTNNT!! xd ok ok calm down

ANY ❤





Savior  L.S ✔Where stories live. Discover now