Chapter 7

107 4 0
                                    

Harry

Zobudil som sa skôr než Loui. Obliekol som sa a snažil som sa ho nevzbudiť. Pripravil som raňajky a o chvíľu sa dovalil Louis.

,,Čo to tu tak vonia?" Ospalo povedal.

,,Dáš si?" Spýtal som sa ho.

,,Samozrejme, už som hladný ako vlk." Dopovedal a už sme sa obidvaja vrhli do jedla. Dojedli sme. Louis umýval riad a ja som mal na odchode. Otvoril som dvere ale v tom ma zase zastavila jeho ruka.

,,Musím ti niečo povedať." Bolo na ňom vidno že sa bojí. Úprimne tiež som sa bál čo z neho vypadne.

,,Ja som včera večer bol na prechádzke sám vonku no a iba som si tak kráčal a zrazu bol predo mnou nejaký chlapík ktorý ma pravdepodobne pozná. Vrazil mi a spomenul aj teba. Preto ti to hovorím. Ja vôbec neviem kto to je. Bojím sa." Trasľavým hláskom dokončil vetu.

,,A ako vyzeral?" 

,,Tmavé vlasy, odo mňa bol dosť vysoký, chudý a mal na sebe nejakú riflovú bundu. viac neviem lebo bola tma." Keď to dopovedal som si spomenul na jedného jediného človeka ktorý vyzerá takto a pozná mňa, aj Louiho. Zayn. Vytrhol som sa z jeho ruky a vyletel som z domu. Spomenul som si totiž na niečo, čo musím urobiť. 

Louis

Nechápal som čo do neho vošlo. Proste zdrhol. Je mi jasné, že niečo vie. Musím napísať jeho kamarátovi Liamovi, čo má Harry a ten týpek spoločné.

     Louis: Ahoj Liam, sorry že vyrušujem, ale môžem sa ta niečo spýtať?

Liam: Čau! Nevyrušuješ. O čo ide?

    Louis: Čierne vlasy, chudý, zhruba 170 cm. kto to je? Poznáš ho? Čo má Harry spoločné s ním?

Liam: Je to Zayn. Zayn Malik. Viac by som ti nemal hovoriť. 

    Louis: LIAM...DAVAJ!

Liam: Nech ti to povie Harry.

    Louis: Zdrhol keď som mu začal hovoriť o tom, ako ma pravdepodobne Zayn napadol.

Liam: NAPADOL ŤA????? KEDY KDE!?

    Louis: Včera večer. Niekde blízko domoch.

Liam: Louis! Nemiešaj sa do toho, a hlavne ho neprovokuj.

   Louis: Prečo!? Chcem vedieť čo majú spoločné.

Liam: Nechceš.

Liam: Opováž sa ísť niekam.

Liam: LOUIS!

Musel som to zistiť. Volal som Harrymu asi 20x. Nič. Tak ma napadlo že by som išiel ku nemu. najprv som mal v hlave myšlienku, že by ma zase mohol chytiť Zayn a boh vie, čo by sa stalo, ale zozbieral som odvahu, ktorej nebolo veľa a mieril som k jeho domu. Zaklopal som. Nič. zaklopal som znova a keď sa ani po 3x neotváralo tak som skúsil zadný vchod. nechápal som to ale zadné dvere boli otvorené. Vošiel som dnu a zakričal Harryho meno. Nič sa neozývalo. Po chvíli keď som hľadal Harryho, tak som započul niečo z horného poschodia. vyšiel som po schodoch a snažil sa nezdrbať. Otvoril som dvere od izby a srdce mi puklo keď som zazrel Harryho a Zayna spolu nahých na posteli. Buchol som dverami a rozbehol sa domov, hodil som sa do postele kde som plakal a plakal. od toľkého revania som bol vyčerpaný až som napokon zaspal. 



⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫ ⚫

Trošku kratšia ale zato s nám to tu pekne zvrtlo :D Nezabíjajte ma.

ANY ❤


Savior  L.S ✔Where stories live. Discover now