KISACA DURUM

121 9 24
                                    




Bu hikayeyi rp nin 5. ayında yazmaya başladığım için biraz durumdan bahsetmem gerek.
Not: Yaşlar yanlış olabilir.

Peter: Liz ile evli. Hogwarts da Muggle Bilimleri öğretmeni ve Çatlak kazanda yarı zamanlı çalışıyor. Yoldaşlık'ta. Emily adında bir kızı var. Dorcas, Liz ve Cosette ile ex.(20 yaşında)

Elizabeth(Liz): Peter ile evli. Şifacı ve Ölüm Yiyen.Emily adında bir kızı var. Lestrange'ler onu evlat edindi. Rabastan , Peter , Mars ve Eris ile ex. (19 yaşında)

Remus: Kedilerin gözdesi. Rab, Dorcas ve Alice ile yakın arkadaş.KSKS öğretmeni. Alice ile aralarında bir şey olabilir AMA ONLAR BİZİ SİNİR ETMEK ADINA BUNU YAPMIYORLAR. Lord ve Siri ile ex.(20 yaşında)

Rabastan: Ölüm Yiyen. Boş işler adamı. Miss Turkey'ye aday.( amkajsksksllsls)Dorcas ile evli. Abis kadar olmasa da eski playboy. Liz ve başka 10.000 kadın ile ex. ( 19 yaşında)

Rod( adını yazmaya üşendim): Hella ile evli. İki bebesi var. İyi bir eski playboy. Barı var ama çok ilgi göstermiyor son zamanlarda. Aile adamı. Hella'ya kör kütük aşık. Hobileri arasında kardeşi Liz'in kocası Peter'a işkence çektirmek var. Bellatrix ve milyonlarca tek gecelik kadın ile ex. ( 20 yaşında)

Dorcas: Rab ile evli. Yoğun Yoldaşlıkçı. Remus ve Alice ile yakın arkadaş. Remlice shipper. Peter ile ex.(20 yaşında)

Alice: Gryffindor kulesi danslarının tanrıçası, Yoldaşlıkta. SAPLIK ile beraber. 8/25 sap. Parası yok ama çalışmıyor. Rab ve Rod ile KuzAmk. Frank ile ex.(19 yaşında)

Hella: Rod ile evli. İki bebesi var. Ölüm Yiyen. Dorcas ile yakın arkadaş. Bir ara delirdi ve hastaneye kapattılar. İyi içer. Ex'i yoktur ama eskiden Rod çok kişiyi ona sarktığı için lanetledi. (20 yaşında)

Lord: Lord zaten cooldur. İyi içer. Dediklerine göre iyi bir sevicidir.( skskjskskak) İki çocuğu vardır Paris (6) ve Venus (2) ama anaları yoktur bu çocukların. Remus, Winona, Juliet ve daha bir kaç kişi.(38)

Bella: Bella çok kötü ya. Bir ara ota sardı, sonra içkiye , sonra intahar düşündü falan. Ya Bella garip işte. Neyse ama her zaman diğerlerinin onu zayıf görmesinden hoşlanmıyor ve öldürmeyi çok seviyor. Rod, Dolohov ve Kingsley ile ex(19 yaşında)

Daha çok kişi var ama onları çok özetlemeye gerek yok.

ÇİFTLER:
Liz ve Peter: Liz ve Peter çocukken çok yakın arkadaşlardı ve aralarında hep bir şeyler vardı. Bir kere denedikten sonra ayrıldılar ama sonra tekrar birleştiler. Evliler.Şu an Emily adında 2 aylık bir kızları var.

Hella ve Rod: Hella ve Rod diğer ölüm yiyenlerin çoğu gibi çocukluk arkadaşı. Aşık olmaları ve bir kaç kez hafızları silindikten ( Dorcas ve Peter sayesinde) sonra hiç ayrılmadılar. Evliler. Bir buçuk yaşında ikizleri var Rosa ve Boreas.

Rab ve Dorcas: Bu çiftte çok anlatılacak yok. Birbirlerine düşmanlar ama aşk işte. Evliler. Simgeleri 🦋💙

Aaron ve Pandora: Çok bi aksiyon yoktu bu çiftte yakın zamana kadar. Evli değiller. Arada kavgaları olsa da hiç ayrılmadılar. Pandora hamile.

Severus ve Narcissa: Nişanlılar ve ... ya ne kadar boş bir çiftsiniz hiç aksiyon yok amk slsklslslalsşlsla

Andromeda ve Molly: En müthiş çifttir. Harika çifttir. ÇİFT DİYİNCE AKLA İLK ONLAR GELMELİDİR.

Lord ve Bella: Buralar karışık hiç girme bence. Tek bilmeniz gereken birlikteler ama şu an ortam hafif gergin.

Evan ve Lucius: Evliler. İki çocuk evlat edindiler Kai(13) ve Kayla(9). İkiside korkunçlar.

Medya Lord çünkü önceki bölümde yer kalmadı slalaöaööaö

Başka Bir Çapulcular Dönemi /A ''AMK-I MEMNU OOC RP''  STORYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin