Kapitola 21

93 3 0
                                    

SOPHIA

 

"Č-Čo sa stalo??" Spýtala som sa, keď sa odo mňa odtiahol a čelo si oprel o to moje.

"Postrelili ťa a bola si v kóme. Všetko ti vysvetlím hneď ako zavolám doktora. Nehýb sa prosím, si pripojená na prístroje." Ešte raz ma opatrne pobozkal, jemne stlačil ruku, ktorú doteraz neustále držal vo svoje a vybehol na chodbu.

"Prebrala sa!!!" Skríkol na celú chodbu.

...

 

"Liam." Zašepkala som, aby som ho privolala späť a dúfala, že ma počul.

Chvíľu sa nič nedialo, naďalej len tak postával medzi dverami a niekoho sledoval. Po chvíli sa však otočil spať,s malými úsmevom na perách sa vrátil k mojej posteli a do svojich teplých rúk zobral tú moju, malú a studenú. 

"Čo sa deje láska??" Spýtal sa, pomaly sa ku mne naklonil a pobozkal ma na čelo.

"Zle sa mi dýcha." Zachrapčala som, zdá sa že hlasnejšie ako šepkanie to nepôjde.

"Za chvíľu tu je doktor. Vyšetrí ťa a všetko ti vysvetlí." Usmial sa a tentokrát ma pobozkal pery. Jemne a pomaly, tak ako to dokáže len on. 

Milovala som drsného Liama. Milovala som, keď sa nemilosrdne hral s mojim telom a robil si s ním čo sa mu za chce. Milovala som, keď ma provokoval, keď náročky všetko preťahoval a to len kvôli sebe a svojej radosti. Milovala som, keď som v jeho očiach videla len čistú túžbu. Túžbu po mne. Po mojom tele.

Ale taktiež som milovala nežného Liama, ktorý sa nikde neponáhľal a pomaly rozmaznával celé moje telo. Milovala som, keď sa jeho pery pohybovali po mojom tele a vytvárali mi tak neuveriteľnú slasť. Milovala som jeho horúce dotyky na mojom rozpálenom tele. Milovala som, keď sa naše tela spoločne pohybovali a zapadli do seba akoby boli pre seba stvorené.

Najviac som však milovala tie chvíle s Liamom kedy sme len tak nezáväzne sedeli na gauči, objímali sa, vyjedali pukance z misky a sledovali nejakú komédiu, ktorú sme si pustili, a ktorej sme aj tak nevenovali pozornosť, keďže väčšinou to dopadlo tak, že niekto z nás dvoch začal vankúšovú alebo pukancovú bitku.

Tie to chvíle dokazovali to, že Liam nie je taký na akého sa hrá. Že nie je povrchný a namachrovaný frajer, ktorému ide len o sex. Tieto chvíle ukazovali, že Liam je dobrý a chápajúci muž, ktorý dokáže niekoho milovať, aj keď si to nedokáže priznať.

Vedela som, že Liam ku mne niečo cíti. Vedela som, že mu nejde len o sex. Vedela som však, že musím byť veľmi trpezlivá, keď chcem, aby mi to povedal. Keď chcem, aby sa mi otvoril a podeli sa som nou o svoje city tak, ako som to urobila ja niekoľko krát. Avšak Liam je veľmi ťažký oriešok. Je náladový, tvrdohlavý a žiarlivý ako každý jeden chlap na tejto planéte.

FLASHBACK

 

Federal Bureau of Invesgation (SK)Onde histórias criam vida. Descubra agora