Jisung: Hyung ! Hyung ! Hyung#!!Minho: O co chodzi?
Jisung: No i co z tą Momo ???
Minho: Jest już wszystko ustalone, jutro mamy się spotkać >< Tylkoooo.. Na początku będzie nas piątka a na końcu zostaniecie sami.
Jisung: Spotkajmy się i wszytko mi wyjaśnisz. Spotkajmy się pod nocnym za 30min, czyli jakoś o 16:00 ok? ^^<3
Minho: Ok
*****
- A więc - Zaczął Minho. - Plan jest taki; idziemy razem nad rzekę posiedzieć i zrobić sobie tak jakby piknik, będziemy ja, ty, Chan, Naeyeon i Momo. -Kontynuował- Chan jest wtajemniczony więc on i Naeyeon pójdą wcześniej. Zostaniemy tylko my... W sensie ja, ty i Momo. Potem nagle ja "dostanę" SMS i okaże się, że muszę wracać do domku . No i zostaniecie sami. - Uśmiechnął się dumny i wziął łyka zimnej coli którą przed chwilą kupili.
- Hyung... Dziękuję- Han otarł niewidzialną łezke szczęścia i też się napił. - Dobra skoro znam już plan to idziemy do mnie ?- Spytał.
- Ymmm.. Mam dużo nauki . No i wiesz nie mogę
- Wykręcasz się.
- Nie.
- Jutro zaczyna się weekend, możesz pouczyć się w niedzielę.
- Ale ja naprawdę mam dużo nauki.
- Boisz się moich rodziców?
- Może...
- Nie ma ich i będą wieczorem. - Powiedział Jisung.
- Aaaaaa no to wszytko zmienia- Lee uśmiechnął się jak jakieś zboczeniec.
- Nie uśmiechaj się tak bo się przestraszę- Zaśmiał się Han i zaczął iść w stronę swojego domu.
***
Resztę dnia spędzili oglądając telewizję i opowiadając sobie różne historie. Śmiali się z nieśmiesznych rzeczy i objadali niezdrowym jedzonkiem. Po godzinie 23 Han stwierdził że jest niebezpiecznie i lepiej żeby Minho został u niego na noc. Rodzice Lee nie mieli nic przeciwko, tak samo jak rodzice Hana którym przedłużyło się spotkanie i nie chcieli by ich nieogarnięty syn został sam. Więc chłopcy nie spali do 3. Znów zasneli w siebie wtuleni, znów przeszło ich uczucie komfortu i szczęścia. Ale tym razem nikt im nie przerwał tej chwili.
___________________
W następnym rozdziale będzie spotkanie 😏😏😏
CZYTASZ
MY BEST boyFRIEND | Minsung [ZAKOŃCZONE]
RomanceKiedy nie ogarnięty Han postanawia napisać do ułożonego Minho zyskuje szczergo przyjaciela. Ale czy tylko przyjaciela ? Nie umiem pisać opisu haha XD